عصر بازار

درخواست یک نماینده برای پرداخت بیمه بیکاری به جوانان بیکار

عصر اعتبار- نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی بر لزوم پرداخت بیمه بیکاری به جوانانی که موفق به یافتن شغل نشدند تاکید کرد.

درخواست یک نماینده برای پرداخت بیمه بیکاری به جوانان بیکار
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمدرضا ملکشاهی راد در نطق میان دستور خود در جلسه علنی  صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس، اظهار کرد: حق مردم ما به مراتب بیش از شرایط نامطلوب اقتصادی و اجتماعی کنونی است. حق مردم انقلابی خرم آباد پرچمداری بیکاری نیست که باعث می‌شود اینها بر اثر فقر به استان‌های دیگر مهاجرت کنند و آبادگران استان‌های برخوردار شوند.

    وی افزود: هرکدام از ما بی شک دردمند بیکاری جوانان حوزه انتخابیه خود هستیم که در نهایت منجر به یک نگرانی عمومی می‌شود. وقتی رهبر انقلاب شرمنده جوانان است ما باید چه حالی داشته باشیم؟ انتظار می‌رود مجلس دهم دغدغه‌اش رفع چنین مشکلاتی باشد. من از همه مسئولین می‌خواهم چاره‌ای در این زمینه بیندیشند و این کوتاهی‌ها را جبران کنند چرا که مردم از جناح‌بازی‌های سیاسی و درگیری‌های بی‌حاصل به ستوه آمده و چشم انتظار اقداماتی برای بهبود وضعیت ناخوش اقتصادی هستند.

    نماینده مردم خرم آباد گفت: در این راستا حداقل کاری که می‌توان کرد این است که مشکل بیمه بیکاری جوانان را حل کنیم تا به جوانان بیکاری که موفق به پیدا کردن شغل نشدند بیمه بیکاری پرداخت شود.

    وی یادآور شد: امروز لرستان به عنوان منطقه آزمایشی اقتصاد مقاومتی انتخاب شده است، امیدواریم سرنوشت این تصمیم به سرنوشت برخی دیگر از تصمیم‌هایی که تاکنون برای این استان گرفته شده است دچار نشود و با درایت دولت این اقدام که ما به دیده فرصت به آن می نگریم منشاء خیر برای مردم باشد.

    این نماینده مجلس در پایان خواستار حل مشکل معلمین پیش دبستانی، نهضت سوادآموزی، حق التدریسی ها و کارکنان مخابرات و تامین امنیت شغلی آنان شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی