عصر بازار

راه‌اندازی سیستم مکانیزه پاسخگویی به بیمه‌شدگان در تیرماه

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مسئولیت این سازمان در قبال بیمه‌شدگان و ضرورت شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی امور اشاره کرد و از راه‌اندازی سیستم مکانیزه پاسخگویی به افکار عمومی و بیمه‌شدگان همزمان با هفته تامین اجتماعی خبر داد.

راه‌اندازی سیستم مکانیزه پاسخگویی به بیمه‌شدگان در تیرماه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سید تقی نوربخش با بیان اینکه پس از 40 سال، سازمان تامین اجتماعی دارای برنامه استراتژیک مصوب پنج ساله شد اظهار کرد: کلیه بندهای این سند دارای برنامه عملیاتی و نقشه راه هستند.

    وی افزود: در حال حاضر سازمان تامین بر روی ریل عملیاتی خود حرکت می‌کند و مشخص است طی 5 سال در سه بخش بیمه‌ای، درمان و اقتصادی به کجا باید برسیم. تامین اجتماعی تنها دستگاه کشور بود که بودجه سال 95 خود را بر اساس برنامه استراتژیک، در اسفندماه سال 94 به تصویب رساند و مطابق برنامه پیش رفت.

    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه به مسئولیت این سازمان در قبال بیمه شدگان و ضرورت شفاف سازی و اطلاع رسانی امور اشاره کرد و گفت:  در همین راستا  سیستم سی.آر. ام سازمان تامین اجتماعی که یک سیستم مکانیزه پاسخگویی به افکار عمومی و بیمه شدگان است پس از دوسال کار، آماده شده و در تیرماه همزمان با هفته تامین اجتماعی راه‌اندازی خواهد شد.

    نوربخش ادامه داد: تامین اجتماعی دارای 41 میلیون و 200 هزار بیمه شده است که از این تعداد 13 میلیون و 800 هزار بیمه شده اصلی، 9 میلیون نفر بیمه شده اجباری، یک میلیون نفر بیمه شده مشاغل آزاد و اختیاری و 3 میلیون و 800 هزار نفر بیمه شدگان توافقی مانند رانندگان تاکسی و قالیبافان هستند که حق بیمه کارفرمایی آنان را دولت پرداخت می‌کند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی