عصر بازار

تامین اجتماعی در ۱۰۰۰ نقطه کشور واحد بیمه ای دارد

عصر اعتبار- مشاور مدیرعامل و مدیر کل امور استان های سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان در یک هزار نقطه کشور واحد بیمه ای فعال دارد.

تامین اجتماعی در ۱۰۰۰ نقطه کشور واحد بیمه ای دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، رضا امینی افزود: خدمات این سازمان در مناطق دورافتاده، حاشیه شهرها و استان ها نیز گسترش یافته است؛ ضمن اینکه خدمات حضوری تامین اجتماعی با مراجعه به شعب اصلی، کارگزاری ها و شعب اقماری قابل دستیابی است.

    وی اظهار کرد: شعب اقماری روش نوینی از ارائه خدمات حضوری بیمه ای است که مردادماه ١٣٨٥، اولین شعبه اقماری در کشور ایجاد شد و ٣۰ خدمت توسط شعب اقماری از طریق ارتباط با شعبه اصلی قابل ارائه است.

    امینی گفت: شعب اقماری به منظور دسترسی بیشتر بیمه شدگان به خدمات سازمان تامین اجتماعی در حاشیه شعب اصلی و بیشتر در مناطقی که از نظر جغرافیایی با مشکل رفت و آمد روبرو هستند و یا کانون تمرکز یا تردد بیمه شدگان و بازنشستگان است، ایجاد می شود.

    وی با بیان اینکه شعب اقماری شامل دائم و غیر دائم هستند، گفت: شعب اقماری دائم در مناطق دارای بیمه شدگان اندک، ایجاد می شود.

    امینی گفت: ٥٣٧ شعبه این سازمان در سراسر کشور فعالند که از این تعداد، ١٩۰ شعبه دارای ٢٥٣ شعبه اقماری هستند و از این تعداد، ١٧٨شعبه اقماری دائم و ٧٥ شعبه اقماری غیر دائم است.

    مشاور مدیرعامل و مدیر کل امور استان های سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: مقدمات و زیر ساخت های خدمات غیرحضوری و اینترنتی برای دسترسی بیشتر بیمه شدگان به خدمات تامین اجتماعی، فراهم شده است و خدمات این سازمان از طریق اینترنت و موبایل در دسترس بیمه شدگان است.

    وی افزود: گسترش و توسعه خدمات سازمان تامین اجتماعی به شیوه الکترونیکی و غیر حضوری یک راهبرد است و این سازمان برای ارائه خدمات غیرحضوری با هدف تکریم بیمه شدگان و دسترسی بهتر اهتمام ویژه دارد.

    براساس آمار 41 میلیون و 200 هزار تن از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره مند هستند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی