عصر بازار

دو شرکت چینی در صدر شرکت های برتر بیمه عمر جهان

عصر اعتبار- بررسی جدول ۱۰ شرکت برتر بیمه عمر جهان در سال جاری میلادی بر مبنای ارزش جاری کل سرمایه آنها نشان می دهد، دو شرکت چینی در صدر این فهرست قرار دارند.

دو شرکت چینی در صدر شرکت های برتر بیمه عمر جهان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، براساس اطلاعات منتشره در پورتال آماری آنلاین استاتیستا، شرکت بیمه پینگ آن چین (Ping An) با 81.36 میلیون دلار در ماه فوریه سال جاری میلادی (بهمن 94) در صدر این فهرست قرار گرفته است و پس از آن شرکت بیمه عمر چین (Chins Life Insurance) با 79.91 میلیون دلار سرمایه قرار دارد.
    رتبه سوم این جدول به شرکت بیمه آلیانز آلمان (Allianz) قرار گرفته است که 73.59 میلیون دلار سرمایه در اختیار دارد.
    از دیگر شرکت های برتر بیمه عمر جهان می توان به شرکت بیمه ای «گروه ای آی ای» هنگ کنگ (AIA Group) با 65.27 میلیون دلار سرمایه اشاره کرد که در رتبه چهارم این رده بندی قرار دارد.
    از میان کشورهای غربی نیز شرکت های بیمه از فرانسه، انگلیس، آمریکا و سوئیس در این رتبه بندی دیده می شوند که از میان آنها شرکت «ای ایکس ای» (AXA) فرانسه با 59.07 در جایگاه پنجم جهانی در زمینه بیمه عمر قرار گرفته است.
    شرکت بریتانیایی پرودنتال (Prudental) با 50.6 میلیون دلار در رتبه ششم جهانی و شرکت «مت لایف» (Met Life) آمریکا با 48.9 میلیون دلار ارزش جاری به سرمایه کل در رتبه های ششم و هفتم در زمینه بیمه عمر به شمار می روند.
    در سه رتبه پایین این جدول رده بندی به ترتیب بیمه زوریخ سوئیس (Zurich)، شرکت بیمه پاسیفیک چین (China Pacific) و پرودنتال آمریکا دیده می شوند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی