عصر بازار

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت خبر داد

آغاز دور جدید ثبت نام عتبات عالیات

عصر اعتبار- مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از آغاز دور جدید ثبت نام های سفر زیارتی عتبات عالیات خبر داد و گفت: در این دوره، اعزام به سامرا افزایش دو برابری خواهد داشت.

آغاز دور جدید ثبت نام عتبات عالیات
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، محسن نظافتی افزود: متقاضیان سفر به عتبات عالیات برای اعزام های 13 تیر ماه لغایت 25 مرداد ماه امسال می توانند از امروز برای این سفر زیارتی ثبت نام کنند.

    وی در این باره افزود: متقاضیان برای ثبت نام قطعی در کاروان ها می توانند با مراجعه به دفاتر مجاز زیارتی سراسر کشور و یا مراجعه به سامانهwww.atabat.org.ir اقدام نمایند.

    نظافتی با بیان اینکه در این دوره علاوه بر زائران عادی، دانشجویان نیز به عتبات اعزام می شوند، توضیح داد: سفرهای این دوره در قالب بسته های 4، 5 ، 6 و 7 روزه و در برخی استان ها 12 روزه و بصورت هوایی و زمینی خواهد بود و سفرها در قالب بسته های معمولی و ارزان قیمت ارائه شده است.

    این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت بیان کرد: در دوره جدید، میزان اعزام ها به سامرا دو برابر افزایش می یابد و با توجه به استقبال زائران با تلاش برای فراهم آوردن امکانات اقامتی و پارکینگ در آینده شاهد افزایش بیشتر اعزام ها به سامرا خواهیم بود.

    مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در خصوص اعزام های عتبات در ماه مبارک رمضان گفت: امسال استقبال متقاضیان از سفرهای ماه مبارک رمضان بیشتر از گذشته بود و در نیمه دوم ماه مبارک شاهد افزایش ظرفیت اعزام ها بیشتر از سال های قبل خواهیم بود.

    وی در خصوص سفرهای عتبات ماه رمضان توضیح داد: در بسته های سفر 14 شبه زائران 10 شب در کربلا، سه شب در نجف و یک شب در کاظمین و سامرا خواهند بود و در بسته های 21 شبه، زائران 10 شب در کربلا، 10 شب در نجف و یک شب در کاظمین و سامرا اقامت خواهند داشت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی