عصر بازار

کشف ۶میلیاردتومانی اموال مسروقه

انهدام باند سارقان مسلح

عصر اعتبار- معمای سرقت یک میلیون و ۶۳۰ هزار دلار از ماشین حمل پول صرافی در خیابان منوچهری با گذشت یک ماه از زمان سرقت با دستگیری هر ده نفر سارق مسلح و کشف اموال سرقتی حل شد.

انهدام باند سارقان مسلح
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، 23 اردیبهشت اهالی خیابان منوچهری در تماس خود با پلیس 110 خبر از دزدیده شدن ماشین حمل پول صرافی به همراه راننده شدند. پس از حضور ماموران در محل مشخص شد ده مرد مسلح با حمله به ماشین حمل پول صرافی که حامل یک میلیون 630 هزار دلار به ارزش 6 میلیارد تومان بوده است از محل متواری شده اند.

    با بررسی دوربین های مدار بسته نصب در محل مشخص شد ادعای مرد صراف واقعی بوده و رد پای سارقان در بازدید از دوربین های دیگر نصب محل کشف شد. این سارقین که پیش از آن نیز سرقت دیگری در همان محدوده با شیوه خفت گیری داشته اند با زیرکی ماموران اداره یکم شناسایی شدند و با دستور بازپرس پرونده دستگیری هر ده نفر در دستور کار ماموران قرار گرفت. با گذشت یک ماه از زمان وقوع سرقت 6 میلیارد تومانی سر انجام کاراگاهان اداره یکم پلیس آگاهی با شناسایی مخفیگاه هر ده متهم حاضر در صحنه سرقت همه متهمان را در یک عملیات منسجم شناسایی و دستگیر کردند.

    با انتقال متهمان دستگیر شده به اداره آگاهی تحقیقات از متهمان دستگیر شده آغاز شد. بر اساس این گزارش همه اموال سرقتی بدون کم و کاست از محل مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شده در حال حاضر با دستور بازپرس تحقیقات از متهمان همچنان ادامه دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی