عصر بازار

جعفرزاده مطرح کرد:

استفاده از تخصص سربازان وظیفه گامی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی

عصر اعتبار- نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه استفاده از تخصص سربازان وظیفه گامی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است،گفت: این اقدام به توسعه کشور خواهد انجامید.

استفاده از تخصص سربازان وظیفه گامی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خانه ملت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره ارایه تسهیلات جدید به سربازان نظام وظیفه و استفاده از تخصص سربازان، افزود: از ارکان اقتصاد مقاومتی کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری است که مطابق بند یک اقتصاد مقاومتی، افزایش بهره وری در استفاده از سرمایه انسانی دیده شده است.

    نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: سرمایه انسانی بزرگی که در کشور ما وجود دارد نیروی خدمت وظیفه زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی است؛ نیروی انسانی قابل توجهی که در مواردی راغب به انجام خدمت سربازی نبودند و  البته مسئولان هم در استفاده از این ظرفیت برنامه منسجمی تدوین نکردند بنابراین از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده نشده است.

    این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر ضرورت استفاده از تخصص سربازان خدمت وظیفه، تصریح کرد: استفاده از تخصص این افراد در جهت افزایش بهره وری منجر به افزایش راندمان در کشور می شود، مانند بحث سرباز معلم یا پزشک خانواده در مناطق محروم به نوعی که بتوانیم از این پتانسیل به صورت چند گانه استفاده کنیم.

    وی یادآور شد: اقدام جدید برای ارایه تسهیلات جدید به سربازان نظام وظیفه و استفاده از تخصص سربازان موضوعی بسیار مثبت و مهم است زیرا در جهت ارتقای سطح توسعه کشوربوده و باعث افزایش بهره وری نیروی انسانی می شود.

    جعفرزاده ایمن‌آبادی تاکید کرد: با توجه به اینکه در استفاده از تخصص سربازان وظیفه، افراد به صورت تخصصی فعالیت خواهند کرد می توانند در آینده کشور موثر باشند و باعث رشد و توسعه مناطق محروم شوند.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به اینکه دارندگان مدارک تحصیلی عالی در قشر جوان افزایش یافته لذا طبیعی است که در حوزه نظام وظیفه، نحوه بهره‌برداری از این نیروها تغییر کند تا بتوانیم از این ظرفیت در جهت رشد و توسعه کشور استفاده کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو