عصر بازار

خرید و اجاره خانه‌های بی‌اتاق تهران چند؟

عصر اعتبار- بر اساس آگهی‌های موجود، برای خرید خانه‌های بدون اتاق خواب در شهر تهران باید از ۴۵ تا ۲۱۰ میلیون تومان هزینه کرد. همچنین برای رهن کامل این خانه‌ها باید چیزی میان ۱۵ تا ۸۰ میلیون تومان پول نقد داشته باشیم.

خرید و اجاره خانه‌های بی‌اتاق تهران چند؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، در شهر بزرگ تهران، خانه‌های متفاوتی با متراژ، سن بنا، موقعیت مکانی و قیمت‌ متفاوتی یافت می‌شود. بیشتر خانه‌های بزرگ و لوکس در مناطق شمالی و اکثر خانه‌های قدیمی و کوچک در مناطق جنوبی پایتخت دیده می‌شوند.


    در کنار واحدهایی که بیش از سه یا چهار اتاق خواب دارند، واحدهایی نیز هستند که هیچ اتاق خوابی در آنها نیست و کل خانه از یک اتاق کوچک تشکیل شده است.

    بر اساس آگهی‌های موجود، خرید خانه‌های بدون اتاق خواب یا بهتر است بگوییم سوئیت در تهران از 45 میلیون تومان شروع می‌شود و تا 210 میلیون تومان ادامه دارد. ارزان‌ترین این واحدها مربوط به واحدی 21متری و 12 سال ساخت در محله پونک است که با قیمت هر مترمربع دو میلیون و 142 هزار تومان به فروش می‌رسد، البته این خانه در مقایسه با سایر خانه‌های آن منطقه بسیار ارزان‌تر است و دلیل آن قولنامه‌ای بودن این واحد مسکونی است.

    همچنین گران‌ترین این خانه‌ها که مربوط به واحدی 25متری و نوساز در محله قیطریه است با قیمت هر مترمربع 8.4 میلیون تومان آگهی شده است.

    بیشتر افراد مجردی که برای کار یا تحصیل به شهر تهران آمده‌اند و بیشتر اوقات خود را در بیرون از خانه می‌گذرانند در جست و جوی این خانه‌های بدون اتاق هستند، اما گاهی یک خانواده نیز در این اتاق‌های کوچک زندگی می‌کند.

    بر اساس آگهی واحدهای اجاره‌ای بدون اتاق خواب در شهر تهران، می‌توان گفت که برای رهن کامل این واحدها باید از 15 تا 80 میلیون تومان پول نقد داشته باشیم.
    واحدی که رهن کامل آن 15 میلیون تومان است، واحدی 20متری و 30 سال ساخت در محله پیروزی و واقع در طبقه زیر همکف است، همچنین واحدی که با رهن کامل 80 میلیون تومان آگهی شده، مربوط به واحدی 35متری و نوساز در محله زعفرانیه است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو