عصر بازار

برپایی مسابقه"من روزه ام، ..." در باشگاه مشتریان بانک ملت

عصر اعتبار- مسابقه ویژه ایام مبارک ماه رمضان باشگاه مشتریان بانک ملت، با عنوان"من روزه ام،..." ، از تاریخ ۱۸خرداد ماه (اول ماه مبارک رمضان) تا ۱۶تیرماه سال جاری (اول ماه شوال) اجرا خواهد شد.

برپایی مسابقه"من روزه ام، ..." در باشگاه مشتریان بانک ملت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مسابقه هر سه روز یکبار، سه  "قرار باشگاهی" که بر گرفته از آیات قرآن مجید با مضامین اخلاقی متفاوت است، در وب سایت و صفحه اینستاگرام باشگاه مشتریان بانک ملت منتشر خواهد شد.
    علاقه مندان می توانند ظرف مدت زمانی سه روزه، آثار خلاقانه خود را در قالب متون با مضمون مشابه به جمله منتشر شده، تصاویر(در قالب خطاطی، نقاشی، عکس و ...)، فیلم های خلاقانه و ... به صورت خصوصی و از طریق شماره تلفن معرفی شده در شبکه تلگرام، برای باشگاه ارسال کنند.
    از بین آثار ارسال شده در هر دوره زمانی سه روزه، 15 اثر که دارای بیشترین میزان جذابیت و خلاقیت باشند ازسوی باشگاه مشتریان بانک ملت انتخاب و روی صفحه اینستاگرام باشگاه قرار خواهند گرفت.
    در نهایت با توجه به میزان آرای جمع آوری شده از سوی کاربران ظرف مدت زمان 24 ساعت از لحظه انتشار، سه برنده مربوطه مشخص شده و به هر برنده یک جایزه نقدی دو میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت.
    همچنین در پایان مسابقه نیز به بهترین مطلب ارسالی از منظر میزان خلاقیت و نوآوری در تبیین مفهوم مورد نظر، جایزه نقدی 10 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی