عصر بازار

یک مقام مسئول خبر داد؛

پرداخت پاداش به مشترکان دیماندی برای استفاده از مولدهای اختصاصی

عصر اعتبار- مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از پرداخت پاداش به مشترکان دیماندی (انشعاب ۳۰ کیلوات و بیش‌تر) برای استفاده از مولدهای اختصاصی در پیک (اوج) مصرف تابستان خبر داد.

پرداخت پاداش به مشترکان دیماندی برای استفاده از مولدهای اختصاصی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، مریم نامجو در تشریح برنامه‌های توزیع برق تهران در تابستان امسال با اشاره به استمرار فعالیت‌های شاخص سال‌های گذشته افزود: این دفتر برنامه‌های خود را در سه بخش فرهنگ سازی، همکاری صنایع و همکاری ادارات به طور جدی دنبال می‌کند.
    وی با اشاره به استقرار نرم افزار «مانیتورینگ بار» در سایت اینترنتی شرکت اظهار داشت: مشترکان صنعتی و اداری می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت و استفاده از این نرم افزار، رفتار بار خود را در ساعت های مختلف شبانه روز مشاهده کرده و نسبت به جابجایی بار مصرفی خود در طول شبانه روز اقدام کنند.
    این مقام مسئول، ضمن اعلام ضوابط همکاری و چگونگی پرداخت پاداش به مشترکان دیماندی اداری و تجاری توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: مشترکان دیماندی اداری و تجاری می‌توانند با اعلام آمادگی مبنی بر مدیریت مصرف برق در ساعت های اوج مصرف به صورت مکتوب همکاری خود را برای کاهش دستکم 15 درصد از بار در روزهای محدود ( زمان‌های مورد نیاز) و یا استفاده از مولد اختصاصی برای کاهش مصرف برق اعلام کنند.
    نامجو ادامه داد: در صورتی ‌که مشترکان دیماندی اداری و تجاری از مولد اختصاصی خود برای تامین بخشی از برق مصرفی در ساعت های پیک استفاده کنند، شرکت برق به ازای هر کیلووات تولید برق مبلغ هزار و 500 ریال و هزینه سوخت مصرفی (معادل 40 درصد لیتر گازوئیل و یا 25 درصد مترمکعب گاز به ازای هر کیلووات ساعت) پرداخت می‌کند.
    وی گفت: علاوه بر پاداش استفاده از مولدهای اختصاصی در پیک مصرف، مشترکان دیماندی اداری و تجاری که با هماهنگی قبلی نسبت به تعدیل بار خود در زمان‌های مورد نیاز همکاری کرده‌اند از تخفیف در بهای دیماند (10 برابر دیماند کاهش داده شده) و بهای انرژی (1.5 برابر قیمت انرژی صرفه‌جویی شده) نیز بهره‌مند خواهند شد.
    وی با تاکید بر نقش آموزش در مدیریت مصرف انرژی خاطرنشان کرد: کارشناسان این دفتر و مناطق شرکت با حضور در سراهای محله و فرهنگسراها نسبت به آگاه سازی خانواده‌ها و شهروندان در زمینه رعایت کامل الگوی صحیح مصرف اقدام می‌کنند.
    پیک بار مصرفی برق تابستان 1394 با افزایش سه هزار مگاواتی نسبت به سال قبل از آن به 50 هزار و 177 مگاوات رسید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی