عصر بازار

مدیر امور اعتباری و حقوقی بانک ملت:

بانک ها موظفند در قالب اقتصاد مقاومتی با بخش تولید همکاری شایسته ای داشته باشند

عصر اعتبار- ابراهیمی مدیر امور اعتباری و حقوقی بانک ملت به اتفاق مدیران شعب منطقه اصفهان ضمن گفتگو با مهندس صادقی مدیر عامل شرکت از خط تولید بازدید کردند.

بانک ها موظفند در قالب اقتصاد مقاومتی با بخش تولید همکاری شایسته ای داشته باشند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از دنیای معدن، وی پس  از بازدید  از خط تولید  با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور یادآور شد : طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بانک ها موظفند در قالب اقتصاد مقاومتی  با بخش تولید همکاری شایسته ای داشته باشند زیرا حفظ اشتغال ، افزایش و توسعه در بخش تولید و صنعت وظیفه همه ما است و  امید است بانک ملت بتواند نقش خود را به نحو مطلوب در این ارتباط ایفا نماید . وی مذاکره با مهندس صادقی مدیر عامل و مسئولین مالی ذوب آهن اصفهان را مثبت ارزیابی نمود و گفت : ذوب آهن اصفهان نقش مادر تخصصی و حاکمیتی در صنعت کشور دارد و با توجه به تعاملات ارزشمند مهندس صادقی با بانک  ملت و حضور ایشان در ذوب آهن ، امید است که همکاری های دو جانبه در جهت رفع مشکلات و زمینه رشد و شکوفایی بیشتر اشتغال و تولید هموار شود .
    وی گفت : در جلسه مشترک با مدیریت عامل ذوب آهن ، قرار شد با توجه به شرایط ویژه تولید ، بدهی های گذشته این شرکت با شرایطی سهل و آسان و با نرخ سود مناسب تعیین تکلیف شود .
    این مقام مسئول بانک ملت در پایان با اظهار خرسندی از بازدید خود و همکارانش از خط تولید بویژه کوره بلند تصریح نمود: دیدن زحمات و سخت کوشی پولادمردان ذوب آهن ، حس غررو و افتخار را در وجود انسان ایجاد می کند و وظیفه ما را بعنوان متولیان اقتصادی و بانکی کشور در جهت حفظ اشتغال و تولید سنگین تر می نماید .
    مدیر امور حقوقی و اعتباری بانک ملت در پایان گفت : قول می دهم که بانک ملت بتواند تسهیلات رفاهی و اعتباری مناسبی را برای خانواده بزرگ ذوب آهن بعنوان یک مشتری بزرگ و مهم فراهم نماید و همکاری های متقابل ادامه پیدا کند .
    شایان ذکر است در جلسه مشترک با مدیران بانک ملت گزارشی از وضعیت و شرایط اقتصادی و مالی ذوب آهن توسط مهندس صادقی مدیر عامل شرکت بیان شد .
    در این جلسه مهندس صادقی تاکید نمود : تصمیم جدی بر این است که ذوب آهن از دوران بحران خارج شود اما اکنون فشار بدهی مالی به بانک ها، شرایط را سخت نموده است .
    وی اظهار امیدواری نمود که بانک ها در این شرایط خاص همکاری مناسبی با ذوب آهن داشته باشند بویژه از بانک ملت که انتظار همکاری موثری داریم .
    مهندس صادقی با بیان بخشی از سیاست ها و برنامه های کار خود در طی ماههای گذشته گفت : خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته حل مشکلات ذوب آهن از نظر اقتصادی امکان پذیر است .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو