عصر بازار

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران در شهر «شن جن» چین

عصر اعتبار- فرصت‌های سرمایه گذاری و بررسی محیط کسب و کار اقتصادی ایران با برگزاری سمیناری با حضور صاحب نظران و کارشناسان حوزه اقتصادی در شهر «شن جن» چین معرفی شد.

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران در شهر «شن جن» چین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، در این گردهمایی که با همکاری سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در گوانگجو، شورای توسعه تجارت بین الملل و انجمن تجارت الکترونیک شهر شن جن برگزار شد، مسئولان بیش از 100 شرکت چینی و 20 شرکت ایرانی با چگونگی فعالیت های اقتصادی در کشورمان در شرایط پسا تحریم آشنا شدند.
    «یه جیان ده» رئیس شورای توسعه تجارت بین الملل شهر شن جن در سخنانی با اشاره به طرح جاده ابریشم دریایی در قرن بیست و یکم از ایران به عنوان یکی از کشورهای مهم در مسیر این جاده نام برد.
    وی گفت که برگزاری چنین نشست هایی می تواند فرصت مناسبی برای توسعه مناسبات و گسترش همکاریها فیمابین بخصوص شهر «شن جن» و ایران در زمینه های مختلف ایجاد کند.
    وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به استراتژی «یک کمربند- یک جاده»، مناسبات بین شهر شن جن و ایران در زمینه های مختلف از جمله اقتصادی، تجاری، سرمایه گذاری، مالی و گردشگری افزایش یاید.
    علیرضا سالاریان سرکنسول کشورمان در گوانگجو نیز در این نشست به روابط خوب دو کشور ایران و جمهوری خلق چین اشاره و از سفر سال گذشته «شی جین پینگ» رئیس جمهوری چین به تهران به عنوان نقطه عطفی در این روابط نام برد.
    او به سفر «جو شیاو دن» استاندار گوانگ دونگ به ایران هم اشاره کرد که این سفر به امضای یادداشت تفاهم همکاری میان سازمان منطقه آزاد قشم و منطقه آزاد تجاری گوانگ دونگ منجر شد.
    سالاریان همچنین در بخشی از سخنانش از آمادگی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در گوانگجو جهت برقراری ارتباط بین استانهای مختلف کشورمان با استان گواندونگ و شهر شن جن جهت گسترش و تقویت همکاریها خبر داد.
    همچنین در این سمینار که همزمان با چهارمین نمایشگاه بین المللی تجارت الکترونیکی در شهر «شن جن» برگزار شد، ضمن نمایش کلیپ های مختلف و فیلم، شرکت کنندگان علاوه آشنایی با ایران، با قوانین و مقررات سرمایه گذاری در کشورمان آشنا شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو