عصر بازار

معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت خبر داد

تقسیط و بخشودگی جرائم کارفرمایان دارای معوقات بیمه‌ای

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از ابلاغ یکی دیگر از تصمیمات کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید در قالب بخشنامه ایجاد تسهیلات برای کارفرمایان مدیون مشمول قانون تامین اجتماعی خبرداد .

تقسیط و بخشودگی جرائم کارفرمایان دارای معوقات بیمه‌ای
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، یزدانی در حاشیه جلسه کارگروه  تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان  با اعلام این خبر افزود: با تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول رئیس جمهور، عزم راسخی برای اجرایی شدن برنامه ها، ایجاد شده و همه تلاش خواهیم کرد تا با رفع موانع تولید بتوانیم به اقتصاد کشور  وایجاد اشتغال کمک کنیم .

    مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اظهار داشت : برای دریافت تسهیلات واحدهای صنعتی شرایطی تبیین شده است تا واحدهایی که به دلایلی دچار مشکلات مالی و یا تولیدی شده‌اند به شرط آن که بتوانند تا پایان سال جاری ظرفیت تولید و اشتغال خود را افزایش دهند، از این تسهیلات بهره مند شوند.

    یزدانی تصریح کرد : شناسایی بنگاه های کوچک و متوسط در سه دسته غیرفعال ، کمتراز 50 درصد ظرفیت، بین 50 تا 70 درصدظرفیت وهمچنین طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد، اعم از بنگاههای مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی و یا خارج از آن در دستور کار می باشد.

    وی همچنین با اشاره به اینکه  این طرح نیاز  به مشارکت همگانی همه ارکان مرتبط از جمله بانک ها به ویژه بانکهای خصوصی دارد گفت: براساس بخشنامه بانک مرکزی ، بانک های عامل می بایست حداکثر ظرف یک ماه نسبت به بررسی طرح ها و واحدهای معرفی شده از سوی کارگروه  تسهیل و رفع موانع تولید ‌استان ها برای پرداخت تسهیلات مورد نیاز اقدام کنند.

    مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ادامه داد : تا پایان اردیبهشت ماه در کشور برای 87917 واحدصنعتی پروانه بهره برداری صادر شده که 80081 واحد از آنها صنایع کوچک می باشد.

    یزدانی تصریح کرد: از مجموع واحدهای صنعتی دارای پروانه بهره برداری 37148 واحد در شهرک ها و نواحی صنعتی مستقر هستند که حدود 42 درصد کل واحدهای به بهره برداری رسیده  کشور را شامل می شوند.

    وی اضافه کرد : جهت ایجاد شرایط مناسب برای اجرای پروژه های نیمه تمام صنعتی وهمچنین واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی در سال اقتصاد مقاومتی دستور العمل اعطای مشوق به منظور بخشودگی بخشی ازتعدیل بدهی های معوق (تا سقف 90درصد تعدیلات)تهیه، تنظیم و به استانها ابلاغ شده است و متقاضیان باید ظرف مدت باقیمانده تا پایان شهریور ماه، جهت بهره مندی از آن به شرکت شهرکهای صنعتی استان مراجعه نمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو