عصر بازار

شرایط آسان اقساط و بدون ضامن

جزئیات تأمین «۴ بسته ویژه جهیزیه» زوج‌های جوان

عصر اعتبار- رئیس اتاق تعاون ایران با تشریح جزئیات ۴ بسته ویژه برای تأمین جهیزیه زوج‌های جوان با مبلغ ۷ تا ۲۰ میلیون تومان به ۱۸ تا ۲۴ قلم کالای درجه یک ایرانی استفاده شده در آن اشاره کرد و گفت: شرایط تخصیص این بسته‌ها به صورت اقساط، بدون ضامن و پیش‌پرداخت است.

جزئیات تأمین «۴ بسته ویژه جهیزیه» زوج‌های جوان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، بهمن عبداللهی درباره دومین پروژه تعاونی که امروز با حضور مسئولان عالی‌رتبه نظام رونمایی خواهد شد، تصریح کرد: ورود تعاونی‌های بزرگ مصرف برای تأمین جهیزیه کامل زوج‌های جوان، با هدف ترویج استفاده از کالاهای تولید داخل و تسهیل ازدواج جوانان خواهد بود.

    وی با اشاره به جزئیات بسته‌های جهیزیه که توسط «اسکاد» کلید خورده است، گفت: در این طرح، مراکز مختلفی در تهران و کشور درنظر گرفته شده تا جهیزیه‌های این طرح در معرض دید عموم قرار گیرد.

    رئیس اتاق تعاون ایران افزود: 4 بسته جهیزیه در این طرح درنظر گرفته شده به طوری که بدون پیش‌پرداخت و ضامن، تنها با ارائه یک فقره چک به فاصله 12 قسط، هزینه آن پرداخت شود.

    وی با بیان اینکه در بسته اول این جهیزیه 18 قلم کالای درجه یک ایرانی گنجانده شده است، گفت: هزینه این بسته 7 میلیون تومان است که سایر بسته‌ها نیز به تناسب افزایش کالا، هزینه آن را نیز تا سقف 20 میلیون تومان افزایش می‌یابد.

    عبداللهی گفت:‌ در بسته دوم، 20 قلم کالا با هزینه 10 میلیون تومان و در بسته سوم، 22 قلم کالا با 15 میلیون تومان هزینه و همچنین در بسته چهارم، 24 قلم کالا با 20 میلیون تومان آماده شده است.

    وی با بیان اینکه این طرح پیش از این قرار بود توسط سیستم بانکی اجرا شود، اما تعاونی‌های بزرگ با تجمیع توان خود، این طرح بزرگ را کلید زدند، گفت: تمام کالاهای این بسته‌ها ایرانی بوده و با سود 12 درصد به طوری که با قیمت بسیار مناسبی دراختیار خانواده‌ها قرار گیرد، در دسترس زوج‌های جوان خواهد بود.

    وی گفت: 8 نقطه در تهران برای تحویل این بسته‌ها درنظر گرفته شده که مرکزیت آن را تعاونی مصرف کارکنان دولت «اسکاد» برعهده گرفته است که میدان ونک و دروازه‌شمیران از جمله این مناطق است.

    عبداللهی در پاسخ به سؤالی درباره اهداف برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی، تعاون، اقدام و عمل اظهار داشت: در این همایش مهم که رئیس مجلس شورای اسلامی، معاون رئیس‌جمهور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه سایر مسئولان عالی‌رتبه نظام حضور دارند، 2 پروژه مهم رونمایی خواهد شد.

    وی افزود: ابتدا پورتال جامع تعاون برای ایجاد زنجیره کاملی از توانمندی‌های بخش تعاون کشور رونمایی می‌شود که این موضوع نزدیک به 2 سال کار مطالعاتی داشته است و 100 هزار تعاونی حاضر در کشور، خدمات خود را در این سامانه تجمیع و از ظرفیت‌های یکدیگر بهره‌مند خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو