عصر بازار

معاون شهردار تهران خبر داد

تسویه حساب فقرا با نانوایی‌‌ها و سوپرمارکت‌ها

عصر اعتبار- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از کمک شهرداری تهران و خیرین برای تسویه حساب فقرا با نانوایی‌ها در جنوب شهر تهران خبر داد.

تسویه حساب فقرا با نانوایی‌‌ها و سوپرمارکت‌ها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، حجت الاسلام میثم امرودی گفت: نانوایی هایی که در جنوب شهر تهران از شهروندان طلبکار هستند به کمک شهرداری تهران و خیرین، این بدهی در حال تسویه است و امیدواریم تا شب قدر تمام بدهی فقرا به نانوایی ها تسویه شود.

    وی افزود: بخشی از بدهی فقرا به سوپر مارکت ها و لبنیاتی ها نیز پس از بررسی و تحقیق تسویه خواهد شد که اقدام خداپسندانه ای با مشارکت خیرین خواهد بود.

    وی در تشریح اقدامات انجام شده در سطح مناطق 22 گانه شهرداری تهران برای ایام ماه مبارک رمضان گفت: فضای تهران در این ایام فضایی قرآنی شده و در سطح تهران شعارها و آیات قرآن به چشم می خورد. در ماه مبارک رمضان در 22 منطقه تهران در 30 نقطه جشنواره های بزرگی برپا شده است که در شورای معاونین امور فرهنگی و اجتماعی مناطق شهرداری تهران، مشکلاتشان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
    وی ادامه داد: 700 مسجد که مورد حمایت شهرداری تهران هستند برنامه های ویژه ای را برای این ایام تدارک دیده اند که شامل فعالیت های قرآنی، سلامت در رمضان و تفریحات ورزشی است؛ البته همزمان با این برنامه ها ویژ برنامه های مناسبتی شبهای قدر، روز قدس و عید فطر نیز برگزار خواهد شد.
    معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران درخصوص توجه به نیازمندان در این ایام نیز گفت: در محلات خیرین گرد هم آمده اند و با تشکیل مجمع خیرین به شناسایی فقرا و کمک به آنها مشغول هستند البته این کمک ها علاوه بر 40 هزار خانوار نیازمندی است که به واسطه  شهرداری تهران تحت حمایت مستقیم خیرین هستند.
    حجت الاسلام امرودی به استفاده از ظرفیت های مردمی و محلی در اجرای این برنامه ها تاکید کرد و افزود: در اجرای جشنواره هایی همچون شمسه، شکوفا و پویا چهره‌های برجسته هر محله شناسایی شدند و در این ایام از این ظرفیت‌ها بهره گرفته شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو