عصر بازار

اختتامیه هشتاد وششمین دوره آموزش بدو خدمت موسسه اعتباری کوثر

عصر اعتبار- مراسم اختتامیه هشتاد وششمین دوره بدو خدمت نیروهای جدیدالاستخدام موسسه اعتباری کوثر با حضورحجت السلام عموشاهی مدیر فرهنگی و نظارت بر مسایل شرعی، محمدی مدیر روابط عمومی و تبلیغات، شعبانی مدیر آموزش و عبدی مدیر حراست در سالن شهید مطهری مدیریت آموزش موسسه برگزار گردید.

اختتامیه هشتاد وششمین دوره آموزش بدو خدمت موسسه اعتباری کوثر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، شعبانی مدیر آموزش موسسه ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به فراگیران گفت : این دوره در چهار هفته و با بیش از 200 ساعت آموزش برگزار و در هر هفته فراگیران یک روز را در شعب کارورزی داشته و مسئولین شعب متناسب با عملکرد انجام شده فراگیران را ارزیابی نموده اند.

    در ادامه آزاده محمدی مدیر روابط عمومی و تبلیغات موسسه با اشاره به فضیلت های ماه مبارک رمضان گفت: رمضان گناهان را می سوزاند و گناهان بندگان در این ماه بخشیده می شود. امیدوارم خداوند به همه ما نورانیت بدهد و از اسرار ماه مبارک رمضان بهره مند شویم.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: در عصر ارتباطات و تکنولوژیها و تغییرات سریع برای ادامه حیات سازمانی باید نظریات و تکنیک های جدید را آموخت.هر چه دانش و مهارت کارکنان با نیازهای جامعه و پیشرفت های علمی انطباق بیشتری داشته باشد میزان موفقیت فرد و سازمان افزایش می یابد.

    مدیر روابط عمومی و تبلیغات موسسه اعتباری کوثر تصریح کرد: کارکنان آموزش دیده آگاهانه تر به تغییرات واکنش نشان می دهند.

    محمدی در ادامه تسهیل در تحقق اهداف موسسه، تعلق سازمانی و پرهیز از تخلفات و فساد اداری را از اولویت های کاری فراگیران در طول دوره خدمت اعلام کرد و گفت: به منظور ارتباط موثر با همکاران ، مشتریان و ذینفعان موسسه صریح، کوتاه، دقیق، مودبانه، صحیح و پرمحتوا سخن بگویید. همچنین درباره آنچه اطلاع ندارید اظهار نظری نکیند.

    در ادامه حجت الاسلام عموشاهی مدیر فرهنگی و نظارت شرعی ماه مبارک رمضان را ماه برکت، مغفرت و رحمت دانست و گفت: ماه رمضان بهترین زمان رشد و سیر معنوی انسان است. روزه داران می­توانند علاوه بر خودداری از خوردن و آشامیدن و کنترل اعضاء و جوارح، به کنترل قلب پرداخته و ضمن پاک سازی درون از کینه، حسد و بدخواهی دیگران، قلب خود را از افکار پلید و گناه آلود پاک کرده و متوجه خداوند گردانند.

    وی افزود: همه کارهای نیکو دارای اجر و پاداش است، لیکن همه نیکی ها و عبادت ها در ماه رمضان از اجر و پاداش ویژه و بسیار گسترده­تر از ماههای دیگر برخوردار است

    حجت الاسلام عموشاهی در ادامه با اشاره به جایگاه مشتری و تکریم ارباب رجوع در کلام امیرالمومنین (ع) گفت: حضرت علی (ع) در تکریم مشتریان نگهبانی از نفس، خوشرویی، مسئولیت امانت، رعایت احترام و انصاف، پرهیز از منت نهادن و ....را مورد تاکید قرار داده اند.

    وی ادامه داد: اگر مشتری نباشد سازمانی نیست. صداقت و خوش نامی دروازه ورود مشتریان به سازمان است.

    مدیر فرهنگی و نظارت شرعی اظهارداشت: برای حفظ مشتریان اهمیت پاسخگویی سریع به سؤالات را درک کنید باید به آنچه مشتری می گوید گوش فرا داده و سرعت پاسخگویی را اصل اول حفظ و رضایت مشتری قرار دهیم

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو