عصر بازار

مراسم تودیع مدیر امور روابط عمومی و بازاریابی بانک توسعه تعاون انجام شد

عصر اعتبار- محمدعلی سهمانی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در مراسم تودیع مدیر اسبق و معارفه روسای جدید اداره روابط عمومی و بازاریابی این بانک که با حضور معاونان و کارشناسان این امور برگزار شد، با اشاره به حساسیت فعالیت در حوزه روابط عمومی گفت: روابط عمومی ویترین هر سازمانی است که بانک توسعه تعاون نیز از این قاعده مستثنی نیست و این موضوع حساسیت کار روابط عمومی را دوچندان می‌کند.

مراسم تودیع مدیر امور روابط عمومی و بازاریابی بانک توسعه تعاون انجام شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی با اشاره به سرمایه های اصلی بانک توسعه تعاون در بازار رقابتی فعلی، افزود: یکی از این سرمایه‌ها حسن شهرت و خوشنامی است که این سرمایه حاصل تلاش و کوشش روابط عمومی بانک در ادوار مختلف بوده که یقیناً با تغییرات جدید این روند بهتر از گذشته ادامه خواهد داشت.
    سهمانی در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های هادی کمرئی  اظهار داشت: روابط عمومی باید انعکاس‌دهنده زحمات کارکنان به‌ویژه کارکنان صف باشد و از آسیب‌هایی که ممکن است به بانک وارد شود، مراقبت کند و  با توجه به خدمات مثبت  ایشان در حوزه روابط عمومی و بازاریابی می توان با انتقال این تجربیات  به  امور شعب  کیفیت و سطح شعب را ارتقاء داد .
    وی افزود: بهره گیری از روش های مناسب در امر بازاریابی همراه با اعتقاد عمیق به اصل توسعه جامعه هدف به منظور گسترش خدمات دهی به مشتریان بطور حتم، شیو ه ای اثر گذار در بازاریابی بانک می باشد.
    وی شناسایی نیاز مشتریان را مهم خواند و در این رابطه گفت: رابطین بازاریابی بانک توسعه تعاون باید بر اساس نیاز مشتریان و با تکیه بر خلاقیت و نوآوری ضمن همفکری لازم با بدنه مدیریتی و کارشناسی بانک نسبت به عرضه و معرفی محصولات جدید اقدام نمایند.
    شایان ذکراست در پایان جلسه از دکتر کمرئی  به پاس زحمات چند ساله ایشان در امور روابط عمومی با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد و آقایان داوود طالبی و اردشیر سمیع به ترتیب به عنوان روسای اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک معرفی شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی