عصر بازار

سرپرست بانک دی:

صرافی دی زنجیره ارزش‌آفرینی برای مشتریان را تکمیل می‌کند

عصر اعتبار- سرپرست بانک دی در بازید از صرافی دی اظهار کرد: فعالیت صرافی دی در کنار دیگر شرکت‌های زیرمحموعه بانک دی می‌تواند زنجیره ارزش‌آفرینی برای مشتریان را تکمیل کند.

صرافی دی زنجیره ارزش‌آفرینی برای مشتریان را تکمیل می‌کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، علیرضا عاطفی‌فر در این بازدید با تبریک ولادت کریم اهل بیت‌ حضرت امام حسن مجتبی(ع) و تقدیر از تلاش‌های انجام شده برای دریافت مجوز فعالیت صرافی اظهار کرد: بانک دی به عنوان یک مجموعه ارزش آفرین به ویژه طی چند سال اخیر منشا خدمات گسترده‌ای برای مشتریان خود بوده است که با گسترش فعالیت صرافی زنجیره ارزش آفرینی آن برای مشتریان تکمیل می‌شود.

    وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: امروز با اولویت قرار دادن موضوع اقتصاد مقاومتی علاوه بر اینکه در جایگاه یک بانک خصوصی یاری‌گر اقتصاد کشور خواهیم بود، باید تلاش کنیم با نگاهی مثبت به آینده همواره تداعی کننده بانکی خوشنام در دیدگاه جامعه باشیم.

    سرپرست بانک دی با بیان اینکه برخورد صمیمانه با مشتریان و گره‌گشایی از مسائل آنها باید به عنوان یک فرهنگ در بانک دی و شرکت‌های تابعه جاری باشد، خاطرنشان کرد: وابستگی صرافی به بانک دی شرایطی را فراهم می‌آورد تا مشتری با اطمینان و طیب خاطر مبادلات مالی خود را بدون دغدغه به این مجموعه بسپارد.

    در ادامه این مراسم کریم دروی ـ مدیرعامل شرکت صرافی دی ـ با اشاره به فعالیت‌هایی که در این شرکت انجام شده اظهار کرد: صرافی دی با با بهره‌گیری از تجربه موفق در عرصه بین‌المللی، همکاری با ده‌ها کارگزار مالی و بانکی معتبر در اکثر نقاط جهان    می‌تواند نیازهای متنوع مشتریان خود را بخوبی پاسخ دهد و به تناسب نیاز مشتریان، حوالجات بین‌المللی آنان را در کوتاه ترین زمان ممکن به اقصی نقاط جهان ارسال و آنها را از وصول به موقع حوالجات در مبادی مورد نظر مطمئن سازد.

    وی افزود: از آنجایی که کلیه عملیات مالی صرافی دی به صورت کاملاً مکانیزه انجام می‌شود لذا سرعت و دقت عملیات به نحو چشمگیری بالاتر از سیستم‌های مشابه است و این امر موجبات افزایش رضایتمندی مشتریان را فراهم می‌آورد.

    دروی با بیان اینکه نرخ‌های اعلامی این صرافی به مشتریان در مقایسه با سایر همکاران کاملاً اقتصادی و مناسب است، ادامه داد: از آنجایی که صرافی افزایش سود خود را به عنوان یک برنامه استراتژیک، در افزایش مشتریانش جستجو می‌کند لذا رقابتی بودن نرخ‌های اعلامی یکی از استراتژی‌های اصلی و بنیادین ما بوده و مشتریان اطمینان خواهند داشت که در کنار ما منافع‌شان همواره تأمین خواهد شد.

    مسعود قرائتی رئیس هیأت مدیره شرکت صرافی دی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از دورنمای مثبت شرکت سخن گفت و تاکید کرد صرافی در کنار بانک دی می تواند منشا خدمات ارزی مناسبی برای مشتریان باشد

    بر اساس این گزارش بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مجوز فعالیت صرافی بانک دی را به مدت دو سال صادر کرده و بر رعایت قوانین و مقررات بانک مرکزی در زمینه ارائه خدمات ارزی و مسکوک طلای ضرب شده تاکید کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی