عصر بازار

در شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع)؛

بانک سرمایه از معلم فداکار مشهدی تقدیر نمود

عصر اعتبار- ضیافت افطاری بانک سرمایه با حضور مشتریان، مدیران و روسای شعب تهران برگزار شد.

بانک سرمایه از معلم فداکار مشهدی تقدیر نمود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، در ضیافت افطاری بانک سرمایه که با حضور مشتریان و روسای شعب تهران، روز دوشنبه مورخ 31 خرداد ماه برگزار شد، دکتر محمدرضا خانی، عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بانک سرمایه ضمن عرض خیر مقدم و تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: درستی هر کاری نیاز به دو محک درونی و بیرونی دارد. محک درونی رضایت خاطر همکاران به عنوان سرمایه های واقعی و محک بیرونی رضایت همه مشتریان به عنوان صاحبان اصلی بانک است و امیدوارم بانک سرمایه تا کنون توانسته باشد در این عرصه موفقیت آمیز عمل کند.

    دکتر خانی با اشاره به اینکه تمام تلاش مجموعه بانک سرمایه ارائه خدمات نوین بانکداری به مشتریان و هجرت از بانکداری شرکتی به بانکداری ارزش آفرین است اظهار داشت: اکنون و در این مکان با مشتریان عزیز بانک سرمایه تجدید بیعت می کنیم و امیدواریم که بتوانیم به تعهدات خود عمل نموده و رضایت حداکثری مشتریان و به تبع آن همکاران را جلب کنیم.

    این گزارش می افزاید در این مراسم صمیمی از معلم فداکار، فاطمه کامکارنیا، که با از خود گذشتگی و ازدواج با زندانی محکوم به اعدام موجبات تخفیف مجازات و نجات وی را محقق ساخت با اهدای لوح سپاس و کمک هزینه سفر به عتبات عالیات تقدیر شد.

    کامکارنیا پس از دریافت لوح سپاس اظهار داشت: معلمی عشق است نه منبع درآمد و کسی که وارد این عرصه می شود باید ازخودگذشتگی داشته باشد.

    وی در ادامه به کسانی که در راه ایثار و ازخودگذشتگی قدم می گذارند توصیه کرد تا با صبر و بردباری و همچنین درک موقعیت دیگران به راه خود ادامه دهند زیرا تنها زمانی می توانیم فردی را قضاوت کنیم که کفش او را بپوشیم و مسیری را که او رفته است بپیماییم.

    شایان ذکر است در این مراسم بانک سرمایه و تعدادی از مشتریان بنام این بانک پرداخت بخشی از دیه همسر این معلم فداکار را تقبل نمودند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو