عصر بازار

مزایده خیریه پیراهن بارسلونا با امضای «مسی» در «ماه عسل»

عصر اعتبار- قاب پانزدهم «ماه عسل» احسان علیخانی، روایتگر مهر و علاقه پدر و مادری بود که با عشق کودکان بی سرپرستی را در مرکزی جمع کرده بودند و ...

مزایده خیریه پیراهن بارسلونا با امضای «مسی» در «ماه عسل»
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، قاب پانزدهم «ماه عسل» احسان علیخانی، در نیمه رمضان 95 مصادف با میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، طبق روال گذشته با دعای فرج و پخش تیتراژ ابتدایی برنامه گشوده شد.

    علیخانی در ابتدای برنامه با تشکر از مخاطبان و توجه آنها نسبت به هکر بیست ساله شایان مهمان برنامه دیروز، ضمن اشاره به خطای بزرگ «شایان» اما از مسئولین امر درخواست کرد که تا جایی که امکان دارد برای تخفیف در مجازات شایان همکاری کنند.

    مجری «ماه عسل» در ادامه از تجربه برخورد خودش با یکی از مجرمین اینترنتی گفت. اینکه در اشاعه شایعه‌ای منسوب به او اقدام کرده بود و رو به افرادی که به دنبال هک و  اشاعه این نوع شایعات در فضای مجازی هستند گفت که این جرایم به راحتی قابل پیگیری است و زرنگ تر از شما هم هستند.

    احسان علیخانی در شب میلاد امام حسن (ع) از اتفاقی رونمایی میکند که جنبه خیر دارد. او میگوید یک باشگاه در دنیا هست که طرفداران زیادی دارد و چون من رقیب این تیم را دوست دارم، زیاد نمیتوانم در این باره حرف بزنم اما از آنجایی که این شب ها ، شب های فوتبالی است و شبکه سه هم به شکلی شبکه فوتبالی است، میخواهیم از پیراهنی رونمایی کنیم که از طریق آقای نیرومند و یکی از مدیران تیم های پایه بارسلونا به دست ما رسیده و ما میخواهیم آن را به مزایده بگذاریم. در نهایت به بالاترین پیشنهادی که فروخته شد یک بخشی از عوایدش متعلق به بچه های محسنین است و یک بخش دیگر برای بچه های کار.... أمیدواریم بتوانیم که اتفاقی بزرگ را رقم بزنیم.

     

    پس از پخش آیتم پشت صحنه «ماه عسل»، علیخانی از مهمانان برنامه دعوت کرد تا به صحنه بیایند. زوج جوان مشهدی که مدت 5 سال از زندگی مشترکشان می گذشت. خانم جوان در اثر طلاق پدر و مادرش، و اینکه نمی توانست در کنار ناپدری زندگی کند به مرکزی معرفی می شود که در واقع مرکزی برای نگهداری از بچه های بی سرپرست  و بدسرپرست است.

    مرکزی که توسط خانم و آقای لطفی اداره می شد و در آن به نوعی یک شبه خانواده با تعلیم موسیقی و ساز تشکیل شده بود. مرکزی که به گفته همه بچه های آنجا همه مثل خانواده در کنار هم بودند و به هم آرامش و امنیت هدیه می کردند. تا جایی که حتی بعد از ازدواج هم باز با آن مرکز در ارتباط بودند.

    اما در ادامه برنامه اداره کنندگان این مرکز به صحنه ماه عسل آمدند. همراه پسر جوان و عروسشان که اتفاقا او هم از بچه های مرکز بود.

    علیخانی که متعجب بود از این وصلت، از دلایل این انتخاب پرسید و مثل همیشه همان جواب علاقه و عشق را گرفت. خانم لطفی که به نوعی مادر همه بچه های مرکز بود گفت که ما در این ازدواج بیش از همه به پسر خودمان سخت گرفتیم و بهش گفتیم تو باید خودت را به ما ثابت کنی، ما رو راضی کنی و متقاعد که می تونی از پس خوشبخت کردن این دختر بر بیای.

     

    اما بعد از یک رفت و آمد رسانه ای، گروه موسیقی محبت به صحنه آمدند. گروهی که همه اعضای آن از جمله بچه های این مرکز بودند که سال ها مهر مادری و پدری خانم و آقای لطفی را به دل گرفته بودند.

    برنامه امشب «ماه عسل» با چند جمله پایانی محبت آمیز این بچه ها نسبت به این خانواده خیر به اتمام رسید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو