عصر بازار

استاندار هرمزگان تاکید کرد:

توزیع بودجه براساس ارائه طرح های اقتصاد مقاومتی انجام می شود

عصر اعتبار- استاندار هرمزگان گفت: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان حق ندارد با مدیرانی که پروژه های اقتصاد مقاومتی دستگاه اجرایی خود را تعریف نکرده اند تفاهم نامه توزیع بودجه منعقد کند.

توزیع بودجه براساس ارائه طرح های اقتصاد مقاومتی انجام می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، جاسم جادری در جلسه ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه باید با هم افزایی در جهت تقویت برنامه های اقتصاد مقاومتی گام برداریم، عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی تنها بر دوش دولت نیست و همه ارکان نظام باید در این زمینه کار کنند تا اهداف آن محقق شود.

    وی با اشاره به اهمیت و ضرورت اقتصاد مقاوتی، افزود: هم اکنون زمان اقدام و عمل اقتصاد مقاومتی فرارسیده و دستگاه های اجرایی باید همه فعالیت های جاری و عمرانی خود را تحت عنوان اقتصاد مقاومتی تعریف کنند.

    استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه باید به سمت توسعه صادرات غیرنفتی برویم، تصریح کرد: صادرات غیرنفتی از اصول اقتصاد مقاومتی است و در هرمزگان هم محصولات مناسبی برای صادرات داریم.

    وی بیان کرد: جلسات کارگروه رفع موانع تولید نیز باید به طور هفتگی برگزار تا مشکلات واحدهای تولیدی در سال اقتصاد مقاومتی حل شود.

    جادری تاکید کرد: جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی و به کارگیری سرمایه های مردم از مواردی است که می تواند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند.

    استاندار هرمزگان خواستار واگذاری طرح های عمرانی نیمه تمام به بخش خصوصی شد و گفت: همه دستگاه ها مکلفند پروژه های نیمه تمام خود را در قالب نظام یکپارچه تعریف و برای واگذاری آن اقدام کنند.

    وی طرح های بسیج سازندگی را الگوی مناسبی برای اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: معنای اقتصاد مقاومتی انجام کار عملیاتی است که بسیج سازندگی در این زمینه اقدامات مناسبی داشته است.

    جادری با تاکید بر لزوم اختصاص بودجه به طرح های اقتصاد مقاومتی، بیان داشت: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان حق ندارد با مدیرانی که پروژه های اقتصاد مقاومتی دستگاه اجرایی خود را تعریف نکرده اند، تفاهم نامه توزیع بودجه منعقد کند و اختصاص بودجه باید براساس طرح های اقتصاد مقاومتی انجام شود.

    استاندار هرمزگان اقتصاد مقاومتی را برنامه دولت و نظام دانست و گفت: اجرای طرح ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی به عنوان کارنامه مدیران استان، مورد بررسی قرار می گیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی