عصر بازار

رئیس بهزیستی دماوند خبر داد:

پرداخت هزینه ساخت سوئیت‌های اقامتی در مشهد توسط خیران دماوندی

عصر اعتبار- رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند از پرداخت هزینه ساخت سوئیت‌های اقامتی در مشهد مقدس و شمال کشور توسط خیران این شهرستان خبر داد.

پرداخت هزینه ساخت سوئیت‌های اقامتی در مشهد توسط خیران دماوندی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، محمود حسین‌آبادی اظهار کرد: کمک‌رسانی به محرومان و افراد نیازمند امری است که نزد خداوند اجر و پاداش بالایی دارد و از طرفی دیگر سازمان بهزیستی تنها ارگان دولتی است که متولی نگهداری معلولان در جامعه است.

    وی ادامه داد: اداره بهزیستی که به عنوان ارگان دولتی مسؤول نگهداری معلولان است، نمی‌تواند بدون کمک و یاری خیران پاسخ‌گوی نیاز این دسته از افراد در جامعه باشد.

    حسین‌آبادی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان و ضیافت الهی در مجتمع خدمات بهزیستی شهید فیاض‌بخش شهر آبسرد افزود: این مراسم با حضور خیران و مسؤولان شهری برگزار شد.

    وی گفت: با حضور مسؤولان شهری برنامه‌ای در نظر گرفته شد که در مراسم گلریزان برای افراد معلول و نیازمند با پرداخت هزینه ساخت سوئیت‌های اقامتی در مشهد مقدس و یکی از نواحی شمال کشور در جهت اردوگاه تفریحی فرهنگی معلولان گام عظیمی برداشته شود.

    رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند تصریح کرد: این مراسم با اجرای گروه‌های موسیقی سنتی، گروه موسیقی معلولان مرکز فرشتگان، گروه موسیقی هنری دستان بیدار، صنایع‌دستی معلولان و زنان سرپرست‌خانوار برگزار شد.

    حسین‌آبادی یادآور شد: نخستین جشن گلریزان در مجتمع خدمات بهزیستی حورا محل نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست واقع در شهر رودهن برگزار شد؛ در این مراسم یک دستگاه خودروی 405 به این مرکز اهدا شد.

    وی اضافه کرد: سومین جشن ضیافت الهی و گلریزان در مجتمع خدمات بهزیستی شهید مطهری شهر کیلان در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی