عصر بازار

رئیس کل دادگستری استان اصفهان:

۷۰۰زندانی جرایم غیرعمد اصفهان نیازمند کمک۴۵میلیاردی خیران هستند

عصر اعتبار- رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: در حال حاضر ۷۰۰ زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های استان اصفهان نیازمند کمک ۴۵ میلیارد تومانی خیرین هستند.

۷۰۰زندانی جرایم غیرعمد اصفهان نیازمند کمک۴۵میلیاردی خیران هستند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از مهر، احمد خسروی وفا شامگاه پنجشنبه در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان به کمک 2.5 میلیارد تومانی فولاد مبارکه اصفهان برای آزادی زندانیان جرایم عمد استان اصفهان اظهار داشت: این هزینه در کنار دیگر کمک‌های خیرین استان اصفهان است.

    وی در ادامه با بیان اینکه طی سال‌های گذشته ستاد دیه تنها نسبت به تامین هزینه برای مجرمان پرداخت دیه اقدام می‌کرده است،‌ ابراز داشت: این در حالی است که با پیگیری‌های هیات مدیره ستاد دیه کشور همه زندانیان جرایم غیر عمد می‌توانند از تسهیلات ستاد دیه استفاده کنند.

    رئیس کل دادگستری استان اصفهان به آزادی 600 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان در سال گذشته و با کمک 50 میلیارد تومانی خیران استان اشاره داشت و افزود: 18 میلیارد تومان از این کمک‌ها به واسطه گذشت شاکیان تامین شده است.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر 700 زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های استان اصفهان نیازمند کمک 45 میلیارد تومانی خیرین هستند،‌ ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون   80نفر از این زندانیان با کمک 4.5 میلیارد تومانی خیران آزاد شده‌اند.

    خسروی وفا در ادامه با بیان اینکه می‌توان یک سوم از زندانیان استان اصفهان را با کسب رضایت شاکیان آزاد کرد،‌ گفت: این در حالی است که آزادی دو سوم زندانیان استان اصفهان نیازمند توجه ویژه خیرین هستند.

    وی به فعالیت 400 خیریه در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: باید توجه داشته باشیم که این تعداد خیریه که 150 مورد از آنها نیز خیریه‌های شاخص هستند در تمام کشور بی‌نظیرند و از این رو در این زمینه در استان اصفهان دارای شرایط بسیار خوبی هستیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی