عصر بازار

ملک اداری زیر ۵۰ متر در تهران چند؟+ جدول قیمت

عصر اعتبار- بر اساس جست‌وجو در میان فایل‌های آگهی شده می‌توان گفت که به طور کلی برای خریدن واحدهای اداری کمتر از ۵۰ مترمربع در شهر تهران باید از ۱۳۲ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان هزینه کرد.

ملک اداری زیر ۵۰ متر در تهران چند؟+ جدول قیمت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، قیمت خانه‌ها در یک محل با یکدیگر متفاوت هستند، برای مثال ممکن است در یک محله دو آپارتمان با سال ساخت یکسان از نظر قیمت با یکدیگر بسیار فرق داشته باشند، آپارتمان‌های اداری نیز همانند آپارتمان‌های مسکونی هستند، البته فاصله قیمتی واحدهای اداری با یکدیگر بسیار بیشتر از فاصله قیمت میان واحدهای مسکونی است.

    بر اساس جست‌وجو در میان فایل‌های آگهی شده می‌توان گفت که به طور کلی برای خریدن واحدهای اداری کمتر از 50 مترمربع در شهر تهران باید از 132 میلیون تومان تا یک میلیارد و 260 میلیون تومان هزینه کرد.

    البته در میان آگهی‌های موجود برخی از واحدها وجود دارند که سند آنها شخصی یا تجاری است، اما به عنوان واحدی اداری از آنها استفاده می‌شود و حتی برخی از واحدها در حال آماده شدن سند اداری هستند، اما در جدول زیر تنها ملک‌هایی که سند اداری دارند آورده شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی