عصر بازار

پرونده ای برای خروج انگلستان از اتحادیه اروپا (۱۱)

پس لرزه‌های خروج انگلیس از اتحادیه اروپا

جمعه سیاه برای بورس های اروپایی

عصر اعتبار- شاخص های سهام در بازار اروپا امروز روندی پرتلاطم داشتند و در پی اعلام نتایج همه پرسی انگلیس با کاهشی چشمگیر مواجه شدند.

پس لرزه‌های خروج انگلیس از اتحادیه اروپا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از بلومبرگ،  با قطعی شدن خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، بورس کشورهای مختلف این اتحادیه با کاهش قابل توجهی مواجه شد. شاخص سهام  فوتسی در بازار بورس انگلیس امروز با هشت ممیز سی و سه صدم درصد کاهش معادل پانصد و بیست و هشت ممیز  بیست و شش صدم واحد کاهش به پنج هزار و هشتصد و نه ممیز هشتاد و چهار صدم واحد رسید.

    بورس آلمان   
    شاخص سهام دکس در بازار بورس فرانکفورت آلمان با نه ممیز پانزده صدم درصد کاهش معادل نهصد و سی و هشت ممیز چهل و پنج صدم واحد کاهش به نه هزار و سیصد و هجده ممیز چهل و پنج صدم  واحد رسید.
          
    بورس فرانسه
    شاخص سهام کک چهل در بازار بورس فرانسه با با شش ممیز شصت و هفت صدم درصد کاهش معادل دویست و نود و هفت ممیز نود و چهار صدم واحد کاهش به چهار هزار و یکصد و شصت و هفت ممیز نود و شش صدم واحد رسید.

    بورس سوئیس    
    شاخص سهام زوریخ اس ام آی در بازار بورس سوئیس  با پنج ممیز بیست و پنج صدم درصد کاهش معادل چهارصد و بیست و یک ممیز پنجاه و هشت صدم واحد کاهش به هفت هزار و ششصد و یک ممیز چهل و هفت صدم واحد رسید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی