عصر بازار

بیمه "ما" پس از برآورد خسارت در کمتر از ۴ ساعت خسارت را پرداخت می کند

عصر اعتبار- وحید وثوق مدیر امور مالی شرکت بیمه "ما"؛ در کمتر از ۴ ساعت خسارت در بیمه "ما" پرداخت می شود.

بیمه "ما" پس از برآورد خسارت در کمتر از ۴ ساعت خسارت را پرداخت می کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وحید وثوق مدیر امور مالی بیمه "ما" گفت: امنیت قابل قبول و تسریع در پرداخت خسارت بیمه گذاران در کوتاهترین زمان ممکن مورد توجه خاص بیمه "ما" در طرح، پیاده سازی و اجرای "پرداخت ویژه" قرار گرفته است تا بتوانیم ضمن ارائه خدمات بیشتر ، رضایت ذینفعان و بیمه گذاران را جلب نماییم .
    وی گفت: مراحل پرداخت خسارت در قبل به گونه ای بود که بعضا بیمه گذاران را دچار مشکلاتی می کرد و امکان سوء استفاده هایی را فراهم می ساخت اما در طرح "پرداخت ویژه" که طی تفاهم نامه ای با بانک ملت انجام گرفته است بلافاصله پس از صدور حواله خسارت، قابلیت تسویه حساب به وجود می آید و طی آن بیمه گذار می تواند با مراجعه به بانک ، خسارت خود را وصول نماید.از سوی دیگر پس از ارسال اطلاعات به بانک، پیامکی به بیمه گذار ارسال  می شود که می تواند با اوراق هویتی و با مراجعه به هر شعبه بانک ملت مبلغ مورد نظر را وصول کند.
    از دیگر مزیت های شاخص  طرح "پرداخت ویژه" ایمنی و جلوگیری از سوء استفاده احتمالی و عملکرد سریع در عملیات مشترک بیمه ای و بانکی و پایین بودن هزینه هاست. بطوریکه شعبه ها و نمایندگی ها و باجه های بیمه "ما" در اقصی نقاط کشور با ارائه حواله می توانند در کمتر از 4  ساعت پرداخت های بیمه گذاران را به پایان برسانند. البته کنترل های داخلی برای اجرای قانون مبارزه با پولشویی نیز رعایت می شود تا سوء استفاده های احتمالی به حداقل برسد به این ترتیب که به دلیل پرداخت از طریق سیستم بانکی و شناسایی هویت افراد امکان تخلف به حداقل می رسد.
    وثوق گفت: از دیگر مزیت های این طرح آن است که چنانچه بیمه گذار ، اینترنت بانک ملت را در اختیار داشته باشد می تواند با مراجعه به سایت شخصی دریافت وجه را انجام داده  و از تردد و معطلی در شعب بانک خودداری کند.
    مدیر مالی بیمه "ما" در ادامه به مزیت های این طرح پرداخت و افزود :سرعت عمل و جلوگیری از صرف  وقت نیروی انسانی ، محصول پیاده سازی و اجرای طرح " ویژه پرداخت"  است به طور مثال این طرح جلوگیری می کند از مراحل صدور چک، معطلی در امضاها و معطلی وصول .همچنین تمرکز پرداخت نیز از دیگر مزایای طرح است که  طی آن در یک بانک مجازی و از طریق ستاد انجام می شود.در این بخش سه هدف دنبال خواهد شد. اول: سرعت در پرداخت،دوم: دسترسی شعب و تمرکز در پرداخت ها که موجب حداکثر بهره برداری از منابع  مالی خواهد شد و در نهایت منتفع شدن سهامدار و بیمه گذار خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی