عصر بازار

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خبر داد

تکمیل بخش جدید گزارش حقوق‌های نجومی

عصر اعتبار- رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تکمیل و آماده شدن بخش جدید گزارش این سازمان در خصوص حقوق‌های نامتعارف و نجومی مدیران دستگاه‌های دولتی خبر داد و گفت: این گزارش امروز به روسای قوا تقدیم می‌شود.

تکمیل بخش جدید گزارش حقوق‌های نجومی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، ناصر سراج در مراسم افتتاح ساختمان آکادمی تخصصی آمبودزدمان آسیایی که با حضور حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه برگزار شد به موضوع اقدامات سازمان بازرسی در خصوص حقوق‌های نامتعارف مدیران دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: پیش از این یک گزارش در رابطه با حقوق نامتعارف مدیران یکی از وزارتخانه‌ها به روسای 3 قوه و معاون اول دستگاه قضا ارسال کردیم و خوشبختانه امروز نیز گزارش 3 معاونت عملیاتی سازمان بازرسی در خصوص حقوق‌های مدیران سایر دستگاه‌ها به روسای قوا تقدیم می‌شود.

    رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه معاونت تولیدی، معاونت امور اقتصادی و معاونت فرهنگی سازمان بازرسی گزارش‌های خود را در رابطه با حقوق‌های مدیران دستگاه‌های مربوطه آماده کرده‌اند، گفت: البته این گزارش‌ها بیشتر خوداظهاری است و در حال راستی‌آزمایی آنها هستیم.

    به گفته سراج این بخش از گزارش‌های مربوط به حقوق‌های مدیران دستگاه‌های دولتی، بخش زیادی از مدیران سازمان‌ها و نهادها را شامل می‌شود که در آن اسامی افراد با ذکر مشخصات و میزان حقوق دریافتی مشخص شده است.

    وی اضافه کرد: یکی دیگر از معاونت‌های سازمان بازرسی نیز مکاتبات خود را درباره این مسئله انجام داده اما با توجه به اینکه مسائل امنیتی را شامل می‌شود باید یک مقدار با دقت بیشتری کار کنیم.

    رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه با اشاره به پروژه‌های انجام شده در سال 94 گفت: از سال 92، حدود 20 پروژه تعریف کردیم که از این تعداد، 12 پروژه طی سال گذشته و امسال به پایان رسیده که زیربنای مجموع این پروژه‌ها به 26 هزار متر مربع می‌رسد.

    به گفته وی 8 پروژه نیمه‌تمام نیز در دست اقدام است و انشاءالله تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

    سراج افزود: با تکمیل شده این 20 پروژه در مجموع 51 هزار متر مربع به زیربنای ساختمان‌های سازمان بازرسی در سراسر کشور اضافه می‌شود.

    وی درباره پروژه امروز نیز گفت: ساختمان امروز 12 طبقه است و 2 هزار مترمربع زیربنای اداری دارد و مقرر شده هیئتی 4 نفره به سرپرستی وزارت نظارت چین طی ماه‌های آینده از این ساختمان بازدید کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو