عصر بازار

بانک کشاورزی و حسابی که حساب می شود

عصر اعتبار- بانک کشاورزی از ابتدای خرداد و مقارن با ماه مبارک رمضان تبلیغات گسترده ای را در قالب کمپین «حسابی که حساب می شود» آغاز کرده است.

بانک کشاورزی و حسابی که حساب می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، کمپین «حسابی که حساب می شود» مستقیما به حساب قرض الحسنه ویژه کشاورزی اشاره دارد که قریب به بیست سال است با هدف بهبود معیشت کشاورزان و روستاییان زحمتکش ، شکوفایی بخش کشاورزی و داشتن ایرانی آباد و حاصلخیز ، توسط بانک کشاورزی ایجاد شده است.

    بر اساس این گزارش، در سال جاری و همزمان با ماه مبارک رمضان،  کمپین «حسابی که حساب می شود» با تبلیغات موثر خود و استفاده از نمادهای بصری تسبیح و خوشه گندم  سعی دارد با یادآوری ثواب اخروی سپرده گذاری در حساب های قرض الحسنه ویژه کشاورزی و تاثیر به سزای این منابع بر رونق بخش کشاورزی، هموطنان را به مشارکت در این اقدام تشویق کند. مضافا آنکه دارندگان این حساب شانس برنده شدن در قرعه کشی و بهره مندی از جوایز ارزشمند بانک کشاورزی را نیز خواهند داشت. 

    شایان ذکر است مهلت سپرده پذیری حساب های قرض الحسنه ویژه بانک کشاورزی تا پایان آبان ماه است و جوایز قرعه کشی این حساب شامل 170 کمک هزینه خرید خودرو هریک به ارزش 200 میلیون ریال، 370 کمک هزینه خرید صنایع دستی هریک به ارزش 5 میلیون ریال و میلیارد ها جوایز نقدی دیگر اعلام شده است.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی