عصر بازار

پرونده ای برای خروج انگلستان از اتحادیه اروپا (۴۸)

افزایش قیمت طلا در واکنش به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ادامه دارد

عصر اعتبار- تارنمای شبکه خبری سی.ان.بی.سی اعلام کرد، افزایش قیمت طلا در واکنش به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ادامه دارد اما ممکن است محدود شود.

افزایش قیمت طلا در واکنش به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، «هانس اولسن» رئیس بخش استراتژی شرکت هلدینگ خدمات مالی استیفل آمریکا به شبکه خبری سی.ان.بی.سی گفت: برای تداوم خرید طلا در چنین قیمت هایی باید احتمال برود که اتفاق هایی رخ خواهد داد که پیامد آن افزایش بیشتر قیمت طلا در آینده است، اما من واقعا مطمئن نیستم که چنین شود.
    وی افزود: شرکت استیفل از افزایش اخیر قیمت طلا در واکنش به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا سود قابل توجهی به دست آورده است، اما تاثیر این رویداد بر بازار طلا کمتر شده است.
    هر اونس طلا امروز در بازار لندن به بهای یک هزار و 320 دلار معامله شد که تقریبا چهار درصد بیش از مقدار آن در پیش از اعلام نتیجه همه پرسی 23 ژوئن (سوم تیر) بریتانیا است.
    «اسکات نیشنز» مسئول ارشد سرمایه گذاری شرکت نیشنز شرز امریکا به سی.ان.بی.سی گفت: قیمت طلا ممکن است 6 درصد دیگر نسبت به مقدار آن پیش از اعلام نتیجه همه پرسی افزایش یابد و به یک هزار و 400 دلار در هر اونس برسد، اما از اینجا به بعد افزایش قیمت فلز زرد اندک است.
    جمعه گذشته قیمت تحویل فوری طلا به یک هزار و 315 دلار و 50 سنت در هر اونس افزایش یافت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی