عصر بازار

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید خبر داد

اختصاص اعتبار جدید از صندوق توسعه ملی برای راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: از طریق صندوق توسعه ملی به صورت ریالی خط اعتباری برای کسب و کارهای خرد و کوچک در نظر گرفته خواهد شد.

اختصاص اعتبار جدید از صندوق توسعه ملی برای راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، علی‌اصغر نورالله‌زاده با اشاره به میزان تأمین مالی صندوق کارآفرینی امید برای بخش‌های تولیدی کشور اظهار داشت: با توجه به شرایط پسابرجام، نگاه ویژه‌ای بر روی بازارهای صادراتی بنگاه‌ها و ایجاد زیرساخت‌های لازم داریم.

    وی افزود: در این زمینه کسب و کارهای خرد و کوچک با شناسایی توسط صندوق مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند و اکثر این سرمایه‌گذاری‌ها با توجه به شرایط بازار و میزان پایداری آنان انجام می‌شود.

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه از طریق صندوق توسعه ملی به صورت ریالی خط اعتباری برای کسب و کارهای خرد و کوچک در نظر گرفته خواهد شد، گفت: همواره کسب و کارهای خرد و کوچک در بازار بهتر عمل کرده‌اند.

    وی افزود: با توجه به فعالیت 20 سال گذشته صندوق، آمارها نشان می‌دهد که 97 درصد از تسهیلات‌گیرندگان بنگاه‌های خرد و کوچک، بدون انجام امور اداری یا قضایی، اقساط خود را پرداخت کرده‌اند، اما کسب و کارهای بزرگ در پرداخت تسهیلات، بسیار ضعیف عمل می‌کنند.

    نورالله‌زاده با اشاره به طرح اشتغال‌زایی صندوق در نشست کمیسیون‌های تخصصی اشتغال وزارت کار، گفت: با هماهنگی دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها، کسب و کارهای خرد در روستاها و مناطق محروم شناسایی شده و با توجه به میزان ظرفیت‌شان تأمین مالی می‌شوند.

    وی افزود: صندوق کارآفرینی امید به صورت مستقیم، طرح‌ها و بنگاه‌ها را شناسایی می‌کند و براساس میزان تقاضای بازار و همچنین رسته فعالیت، اقدام به تأمین مالی کرده است و این امر همچنان ادامه دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی