عصر بازار

با کمتر از ۱۶۰ میلیون تومان در کدام محله‌ها می‌توان خانه خرید؟+جدول قیمت

عصر اعتبار- با مشاهده واحدهای آگهی شده می‌توان واحدهایی را در مناطق مختلف تهران از جمله خواجه‌نظام، پیروزی، وحیدیه، نامجو، میدان خراسان، میدان شهدا، سبلان، تهرانپارس، مجیدیه، تهران‌نو، نارمک و... مشاهده کرد که با قیمت کل ۱۳۰ تا ۱۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

با کمتر از ۱۶۰ میلیون تومان در کدام محله‌ها می‌توان خانه خرید؟+جدول قیمت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، بر اساس آمار واحدهای فروشی در خردادماه 1395، مشاهده می‌شود که واحدهایی که قیمت کل آنها بین 130 تا 160 میلیون تومان است، از لحاظ قیمت کلی واحد مسکونی، بیشترین سهم از معاملات مسکن را به خود اختصاص داده‌اند.

    بر این اساس نگاهی به واحدهای فروشی که در تیرماه آگهی شده‌اند و قیمت کل‌شان بین 130 تا 160 میلیون تومان است انداختیم. با توجه به آگهی‌های موجود مشاهده می‌شود که با این پول می‌توان در محله‌هایی از جمله خواجه‌نظام، پیروزی، وحیدیه، نامجو، میدان خراسان، میدان شهدا، سبلان، تهرانپارس، مجیدیه، تهران‌نو، نارمک و... خانه خرید.

    برای مثال واحدی 100متری که قیمت کل آن معادل 150 میلیون تومان است در محله وردآورد آگهی شده، البته دلیل اینکه این واحد نوساز با قیمت هر مترمربع 1.5 میلیون تومان به فروش می‌رسد وضعیت سند آن است، چرا که در آگهی نوشته شده، «سند در دست اقدام».

    واحدی شش سال ساخت و 33متری نیز در محله نارمک با قیمت هر مترمربع 4.3 میلیون تومان به فروش می‌رسد که قیمت کل آن معادل 141 میلیون و 900 هزار تومان می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی