عصر بازار

امکان واریز فطریه تلفنی فراهم شد

عصر اعتبار- مدیرکل کمیته امداد استان تهران از توزیع ۲۵۰ هزار پاکت مخصوص فطریه در استان خبر داد و گفت: امکان واریز فطریه به صورت تلفنی فراهم شده است.

امکان واریز فطریه تلفنی فراهم شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، محسن ولیئی با بیان اینکه امسال250 هزار پاکت مخصوص فطریه در سطح استان تهران توزیع شد است، افزود: افراد با دریافت این پاکت ها می توانند میزان فطریه مشخص شده را در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار داده تا این مبالغ صرف موارد مشخص شود.

    مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به محل هزینه کرد فطریه های جمع آوری شده، اظهار داشت: فطریه های جمع آوری شده بلافاصله بعد از عید فطر برای صرف تامین معیشت، جهیزیه، کمک هزینه درمان، مسکن و تحصیل دانش آموزان نیازمند  توزیع می شود.

    ولیئی در خصوص میزان فطریه جمع آوری شده در سال گذشته خاطرنشان کرد: سال گذشته در استان تهران یک میلیارد و 500 میلیون تومان فطریه جمع آوری شد.

    مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به فراهم بودن امکان واریز تلفنی فطریه ها اذعان کرد: شهروندان تهرانی می توانند با تماس با شماره تلفن 7355 و شماره گیری عدد 15 و همچنین  سامانه پیامکی # 5*5*021*8877* اقدام به پرداخت فطریه خود کنند.

    وی از استقرار 1000 پایگاه به مناسبت عید سعید فطر خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به عید سعید فطر  100 دستگاه پوز (کارت خوان) مخصوص پرداخت فطریه نمازگزاران در مصلی امام خمینی(ره) در نظر گرفته شده است. در صورت هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و مسئول، دستگاه‌های الکترونیک برای دریافت فطریه تعبیه می شود اما تاکنون این موضوع قطعی و نهایی نشده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی