عصر بازار

هیات تجاری ۱۵۰ نفره ایتالیا به ایران می‌آید

عصر اعتبار- یک هیات اقتصادی ۱۵۰ نفره از استان مارکه ایتالیا شامل ۱۲۰ شرکت فعال در حوزه‌های مختلف و ۳۰ مقام مسئول استانی به منظور دیدار با مقامات ایرانی و نشست رو در رو با تجار کشورمان ۲۱ تیرماه عازم ایران می‌شوند.

هیات تجاری ۱۵۰ نفره ایتالیا به ایران می‌آید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، نمایندگان شرکت‌های تجاری حاضر در این هیات شامل فعالان حوزه‌های کشاورزی و صنایع غذایی، مبلمان، ساختمان، طراحی داخلی، اتومکانیک، اتوماسیون، جواهرآلات، انرژی‌های تجدیدپذیر، داروسازی و بیوتکنولوژی پزشکی، لوازم آرایشی، لوازم ورزشی، مد و طراحی لباس و گردشگری و امور فرهنگی هستند.

    هیات تجاری استان مارکه ایتالیا که به ریاست آقای چریشولی استاندار این استان به ایران سفر می‌کنند، مذاکره با مقامات مسئول کشورمان و همچنین شرکت‌های بخش خصوصی را به منظور شناخت ظرفیت‌ها و بررسی زمینه‌های سرمایه‌گذاری در ایران در برنامه خود دارند.

    این هیات تجاری روز سه شنبه 22 تیرماه در سالن خلیج فارس به صورت رو در رو با تجار و بازرگانان ایرانی گفت و گو خواهند داشت و سپس تهران را به مقصد ساری ترک می‌کنند تا از مراکز تولیدی استان مازندران بازدید و با تجار و بازرگانان مازندرانی به صورت رو در رو مذاکره کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی