عصر بازار

خرید بیمه‌نامه ۵۰ میلیون دلاری برای شهر میزبان کنگره جمهوری‌خواهان

عصر اعتبار- فیلادلفیا مسئول خرید بیمه نامه ای برای تامین و حفاظت از نیروهای امنیتی است و کمیته دموکرات ها باید بیمه نامه مسئولیت کلی را برای تحت پوشش قرار دادن هر ادعای احتمالی را خریداری کند.

خرید بیمه‌نامه ۵۰ میلیون دلاری برای شهر میزبان کنگره جمهوری‌خواهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از صنعت بیمه، افزایش حملات تروریستی در جهان توسط گروه های مانند "داعش"، مقامات ارشد "کلیولند" شهر میزبان کنگره ملی جمهوری خواهان برای تعیین نامزد نهایی این حزب در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری 2016 آمریکا، را بر آن داشت تا با هزینه 10 میلیون دلاری، این شهر را تا سقف 50 میلیون دلار بیمه کنند.

    کمیته تصمیم گیری شهر کلیولند اعلام کرد که برای خرید بیمه نامه ای به ارزش 50 میلیون دلار برای حفاظت از این شهر در برابر حوادث پیش بینی نشده در طول برگزاری کنگره ملی جمهوری خواهان، نزدیک به 10 میلیون دلار هزینه کرده است.

    این کمیته پس از مشورت های زیاد به این نتیجه رسیده که این شهر ممکن است پیش از گذشته مورد تهدید قرار بگیرد چرا که میزان تهدیدهای تروریستی در جهان رو به افزایش است و این احتمال وجود دارد در زمان برگزاری این کنگره، این شهر مورد تهدیدهای جدی قرار بگیرد.

    در این گزارش آمده است که شرکت خدمات "آئون" یکی از کارگزاران بیمه و از مشاوران بزرگ اقتصادی آمریکا، قبل از پیشنهاد خرید بیمه نامه ای به ارزش 50 میلیون دلار با 40 شرکت بیمه مشورت کرده بود. همین کمیته در ماه مارس نیز 1.5 میلیون دلار برای خرید بیمه نامه ای به ارزش 10 میلیون دلار هزینه کرده بود.

    کلیولند شهری در ایالت "اوهایو" ایالات متحده آمریکاست. تالار شهرت "راک اند رول" و کتابخانه عمومی کلیولند نیز در این شهر قرار دارد. ارکستر سمفونی کلیولند یکی از پنج ارکستر بزرگ آمریکاست.

    "شارون دوماس" مدیرکل مالی این شهر در گفت و گویی با آسوشیتدپرس گفت: با در نظر گرفتن شرایط ملی و بین المللی می توان به این نتیجه رسید که میزان تهدیدها برای کلیولند در زمان برگزاری کنگره افزایش می یابد.

    اعضا و نمایندگان ارشد حزب جمهوری خواه آمریکا ماه جاری میلادی برای تعیین و معرفی نامزد نهایی این حزب برای رقابت بر سر کسب کرسی ریاست جمهوری ایالات متحده گردهم می آیند.

    طبق پیش بینی ها "دونالد ترامپ" نامزد جنجالی جمهوری خواه به عنوان کاندیدای نهایی برای رقابت احتمالی با "هیلاری کلینتون" نامزد دموکرات ها توسط سران ارشد این حزب انتخاب خواهد شد.

    همچنین کمیته ملی جمهوری خواهان طبق قرارداد امضا شده برای برگزاری کنگره چهار روزه که از هیجدهم ماه جولای آغاز می شود، باید بیمه مسئولیت خریداری کند. بیمه نامه مسئولیت کلی و خسارت به اموال توسط چندین شرکت بیمه تهیه خواهد شد و با هزینه 50 میلیون دلاری از سوی اداره امنیت فدرال کلیولند برای میزبانی این مراسم خریداری می شود.

    بنابراین کلیولند بیمه شده، مسئول پرداخت تمامی غرامت های است که متوجه ماموران پلیس این شهر می شود و همچنین وارد شدن خسارت به ساختمان های این شهر در طول برگزاری این کنگره نیز بر عهده مسئولان ارشد کلیولند است. بنابراین هرگونه ادعای مطرح شده از سوی مدیران و افسران ارشد این شهر پس از بررسی های لازم، توسط شرکت های بیمه طرف قرارداد پرداخت می شود.

    همچنین "فیلادلفیا" شهری که اواخر ماه جولای میزبانی کنگره ملی دموکرات ها خواهد بود، نیز تحت همین پوشش های امنیتی قرار می گیرد. البته تا کنون نه مسئولان ارشد این شهر و نه کمیته ملی دموکرات ها نتوانستند خرید بیمه نامه ای را نهایی کنند.

    طبق این گزارش، فیلادلفیا مسئول خرید بیمه نامه ای برای تامین و حفاظت از نیروهای امنیتی است و کمیته دموکرات ها باید بیمه نامه مسئولیت کلی را برای تحت پوشش قرار دادن هر ادعای احتمالی را خریداری کند.

    دوماس بر این باور است که هزینه برای خرید بیمه نامه برای این شهر بسیار کمتر از کلیولند خواهد بود.

    در این گزارش آمده است، نگرانی های بیشماری وجود دارد که مخالفان و موافقان نامزد نهایی جمهوری خواهان در این شهر دست به اعتراض و اعتصاب بزنند. این در حالی است که "دونالد ترامپ" می گوید که مخالفان و موافقشان برای آمدن به این شهر برنامه ریزی کرده اند.

    در طول برگزاری رقابت های درون حزبی در ماه های گذشته بارها معترضان ترامپ در برابر دفتر اصلی کمپین انتخاباتی این میلیاردر آمریکایی دست به اعتراض زدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی