عصر بازار

خانه امید میزبان بانک حکمت ایرانیان

عصر اعتبار- همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای رسالت اجتماعی بانک حکمت ایرانیان ، مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان به همراه جمعی از معاونان و مدیران ارشد این بانک با حضور در خانه امید از بخش های مختلف این مرکز بازدید کردند و با مسئولان آن در خصوص انجام حمایت های لازم از کودکان و نوجوانان تحت نظر این خانه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

خانه امید میزبان بانک حکمت ایرانیان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این بازدید  دکتر فاضلی نژاد رئیس سازمان بهزیستی شهرری ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان بانک حکمت ایرانیان خاطرنشان کرد : توجه ویژه شما به کودکان بی سرپرست و بد سرپرست ، نشان از این دارد که حوزه کاری شما فقط محدود به فعالیتهای اقتصادی نمی شود و مسئولیت های اجتماعی به خصوص در قبال فرزندان این آب و خاک و تامین آتیه ای بهتر برای این عزیزان نیز جزو اولویتها و دغدغه های اصلی شما به حساب می آید . این حرکت شما امری خداپسندانه است که نشان از روحیه انسان دوستانه بانک حکمت ایرانیان دارد.

    در ادامه دکتر عسکرزاده مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان ، ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی مددکاران، مربیان و کارکنان این مرکز ، با  هیات همراه خود در جمع صمیمی کودکان این مرکز  حاضر شد.

    بر اساس این گزارش ، اجرای گروه نمایشی برای کودکان و نوجوانان این مرکز که از سوی بانک حکمت ایرانیان پیش بینی شده بود از دیگر برنامه های این دیدار بود . همچنین در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود به این کودکان اهدا شد .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی