عصر بازار

مسی به ۲۱ ماه زندان محکوم شد

عصر اعتبار- این حکم امروز به مسی و پدرش ابلاغ شده و این دو می توانند تقاضای فرجام خواهی کنند. بدین ترتیب تا مشخص شدن نتیجه اعتراض، جریمه زندان شامل حالشان نخواهد شد.

مسی به ۲۱ ماه زندان محکوم شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایران آنلاین ، بر اساس خبری که دقایقی پیش مارکا به نقل از " El Periódico de Catalunya " منتشر کرده است، لئو مسی و پدرش به دلیل فریبکاری مالیاتی به 21 ماه زندان محکوم شده اند.

    به گزارش "ورزش سه"، ماه گذشته بود که لئو مسی همراه پدرش در دادگاه حاضر شدند تا پاسخگوی اتهامات مربوط به فریبکاری مالیاتی خود بین سال های 2007 تا 2009 باشند. مسی متهم شده است که از پرداخت 4.1 میلیون یورو مالیات سرباز زده است.

    " El Periódico de Catalunya " امروز ادعا کرد که حکم دادگاه در مورد مسی و پدرش، 21 ماه زندان است که به زودی به آنها ابلاغ خواهد شد. خبری که در صورت تایید می تواند شوک بزرگی به مسی و بارسلونا وارد کند. مسی این روزها به دلیل شکست در فینال کوپا آمه ریکا اوضاع روحی مناسبی ندارد و از تیم ملی آرژانتین نیز خداحافظی کرده است.

    این حکم امروز به مسی و پدرش ابلاغ شده و این دو می توانند تقاضای فرجام خواهی کنند. بدین ترتیب تا مشخص شدن نتیجه اعتراض، جریمه زندان شامل حالشان نخواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی