عصر بازار

مدیر کل امور مالیاتی لرستان:

۳۱ تیرماه آخرین‌مهلت ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی در لرستان است

عصر اعتبار- مدیر کل امور مالیاتی لرستان گفت: ۳۱تیرماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری در استان است.

۳۱ تیرماه آخرین‌مهلت ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی در لرستان است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، محمد رضا محمدی در سخنانی با اشاره به اینکه 31 تیر ماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری است اظهار داشت: ارائه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر، شرط برخورداری از معافیت‌ها و تسهیلات قانونی است.

    وی با اشاره به اینکه مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری تا پایان تیر ماه است، گفت: اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری در اسرع وقت با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس WWW.TAX.GOV.IR نسبت به ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی و پرداخت مالیات به صورت الکترونیکی اقدام کنند تا در روزهای پایانی دچار مشکل نشوند.

    مدیر کل امور مالیاتی استان لرستان با تاکید بر اینکه سیاست سازمان دریافت اظهارنامه به صورت کاملا الکترونیکی است و ارائه نسخه کاغذی به واحدهای مالیاتی ضرورتی ندارد، ادامه داد: اگر فردی در موعد مقرر اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه نکند علاوه براینکه نمی‌تواند از معافیت‌ها و تسهیلاتی که در قانون پیش‌بینی شده استفاده کند، مشمول جریمه عدم تسلیم اظهارنامه نیز می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی