عصر بازار

لوکس سواران فوتبال ایران؛ ستاره ها چه اتومبیل هایی سوار می شوند؟

عصر اعتبار- همین دو روز پیش بود که علی دایی شایعه مربوط به اینکه یک اتومبیل چند میلیاردی را از گمرک وارد کشور کرده تکذیب کرد.

لوکس سواران فوتبال ایران؛ ستاره ها چه اتومبیل هایی سوار می شوند؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از جام جم، اصولا ستاره های فوتبال ایران و اتومبیل هایشان همیشه موضوعی جذاب برای هوادارانی بوده اند که اخبار فوتبال و به خصوص موضوعات مربوط به ستاره های محبوب خود را دنبال می کنند. یکی از نکات حاشیه ای که در رابطه با ستاره های فوتبال مد نظر است به اتومبیل آنها برمی گردد. بارها در گزارش های مختلف خوانده ایم که مثلا نکونام پورشه سوار می شود و یا جباری بنز کروکی دارد. اما گران ترین اتومبیل هایی که زیر پای فوتبالیست های ایرانی است چیست و چه قیمتی دارند.

    مازراتی (یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان)

    در فوتبال ایران اولین فردی که این اتومبیل لوکس و بسیار گران قیمت را سوار شد علی دایی بود. او زمانی که هنوز سرمربی پرسپولیس بود با این اتومبیل در یکی از تمرینات پرسپولیس ظاهر شد تا همه نگاه ها به سمت اتومبیل او برگردد.

    این اتومبیل هنوز هم زیر پای علی دایی است و یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان می ارزد. البته او تنها مازراتی سوار فوتبال ایران نیست. چهره های دیگری مثل مهدوی کیا هم مازراتی سوار می شوند.

    پورشه کاین (یک میلیارد و پانصد و هشتاد میلیون تومان)

    این نوع اتومبیل آنقدر در فوتبال ایران مد شده بود که بازیکن به محض اینکه با باشگاهی قرارداد امضا می کرد پس از دریافت اولین پیش قسط قرارداد خود چنین اتومبیلی را خریداری می کرد! حنیف عمران زاده، مهدوی کیا و چند بازیکن مطرح دیگر چنین خودرویی را سوار می شوند.

    بی ام دبلیو i8 (یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان)

    علی کریمی مطرح ترین بی ام دبلیو سوار ایرانی است. این بازیکن اسبق پرسپولیسی ها با هیچ اتومبیل دیگری به غیر از بی ام دبلیو رانندگی نمی کند.

    البته علی کریمی تنها بی ام دبلیو سوار نیست. برخی از چهره های شاخص دیگر مثل مهدوی کیا، امید ابراهیمی، احسان حاج صفی و ... نیز این اتومبیل لوکس را سوار می شوند.

    پورشه پانامرا (920 میلیون الی یک میلیارد و دویست میلیون تومان)

    این یکی را زیر پای اکثر ستاره های مطرح و حتی غیر مطرح فوتبال ایران می توانید ببینید، از علی دایی و یحیی گل محمدی گرفته تا پژمان منتظری و جلال حسینی.

    بنز مرسدس C200 (525 میلیون تومان)

    زمانی بود که اتومبیل لوکس تمامی ستاره های فوتبال ایران بنز محسوب می شد. از تمامی مدل های این خودروی آلمانی زیر پای تقریبا تمامی ستاره های فوتبال ایران می توانستید ببینید. اکنون امیر قلعه نویی مطرح ترین بنزسوار است چرا که علی دایی و مهدوی کیا مدت زمانی است که دیگر بنز سوار نمی شوند. پرویز مظلومی هم بنز سواری می کند و البته محسن بنگر.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو