عصر بازار

برگزاری مجامع فوق العاده و عادی به طور فوق العاده بانک ملت در روز ۳۰ تیر

عصر اعتبار- مجامع عمومی فوق العاده و عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ملت در روز ۳۰ تیرماه سال جاری برگزار می شود.

برگزاری مجامع فوق العاده و عادی به طور فوق العاده بانک ملت در روز ۳۰ تیر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، هیات مدیره این بانک در اطلاعیه ای از سهامداران دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی فوق العاده که در ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 30 تیرماه سال جاری در محل سالن اندیشه تالار حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود، حضور پیدا کنند.
    بر اساس این گزارش، دستور کار این جلسه، افزایش سرمایه بانک ملت و سایر مواردی خواهد بود که در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده است.
    همچنین جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ملت با دستور کار انتخاب اعضای هیات مدیره این بانک، ساعت 10 صبح همان روز( 30 تیرماه 1395) برگزار خواهد شد.
    این گزارش حاکی است، زمان جلسه مجمع عموی عادی سالیانه بانک ملت برای تصویب عملکرد این بانک در مقطع منتهی به پایان اسفندماه سال 1394 نیز ساعت 11 صبح روز چهارشنبه 30 تیرماه امسال در محل سالن اندیشه تالار حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی واقع در تهران، خیابان حافظ، نبش خیابان سمیه، تعیین شده است.
    سهامداران یا نمایندگان قانونی آنها می توانند برای دریافت برگه وه جلسه از روز 27 تا پایان وقت اداری روز 28 تیرماه 1395 به اداره امور سهام بانک ملت واقع در تهران، خیابان ولی عصر(عج)، بالاتر از تقاطع انقلاب، شماره 1443، ساختمان اداره کل امور مالی این بانک، طبقه همکف مراجعه کنند.
    همراه داشتن اصل و کپی کارت ملی برای اشخاص حقیقی و همچنین شناسه ملی و شماره ثبت شرکت به همراه اصل و کپی کارت ملی برای نمایندگان اشخاص حقوقی، جهت صدور برگه ورود و حضور در جلسه مجامع فوق، ضروری است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی