عصر بازار

نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (۶)

نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه صبح فردا افتتاح می شود

عصر اعتبار- نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، دکتر علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر محمد فطانت رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیران ارشد بیمه و بانک مرکزی ساعت ۱۰ صبح فردا در سالن خلیج فارس افتتاح می شود.

نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه صبح فردا افتتاح می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از سنا ، بیستم الی بیست و سوم تیر ماه، قریب  350 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی تهران گرد هم می آیند تا بزرگترین رویداد نمایشگاهی سه صنعت بورس، بانک و بیمه  را شکل دهند.

    ایران فاینکس 2016 در هشت دوره برگزاری، بزرگترین نمایشگاه حوزه مالی داخل کشور بوده و از لحاظ وسعت جایگاه سوم را در دنیا به خود اختصاص داده است.  

    تاکنون حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، دکتر علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، دبیرکل فدراسیون بورس های اروپایی – آسیایی، مدیر کل نزدک خاورمیانه، آفریقا و دبی و همچنین تعدادی از سفیران کشورها، در افتتاحیه این نمایشگاه قطعی شده است.
    در این نمایشگاه بین المللی، همه ارکان بازار سرمایه از جمله کارگزاری ها، شرکت های تامین سرمایه، شرکت های مشاور سرمایه گذاری، موسسات اعتباری، شرکت های خدمات بازار سرمایه و همچنین بانک ها، بیمه ها و شرکت هایی که در بورس پذیرفته شده اند حضور  دارند. 

    مهمترین مشخصه و وجه تمایز این دوره از نمایشگاه نسبت به هشت دوره گذشته، بعد بین المللی آن است. تاکنون تلاش های جدی برای حضور موسسات اقتصادی خارجی انجام شده و حاصل این کوشش، اعلام آمادگی شرکت های بین المللی برای حضور در این نمایشگاه است. بیش از 50 نفر از متخصصان و مدیران ارشد نهادهای مالی و سرمایه ای بین المللی، در همایش ها و کارگاه هایی که در حوزه بورس، بانک و بیمه برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

    برگزاری همایش های تخصصی با رویکرد بین المللی، حضور بیش از 600 استارتاپ داخلی و خارجی بازار سرمایه، برگزاری جشنواره مطبوعات، برگزاری جشنواره کاریکاتور و بورس کاپ  از مهمترین برنامه های این نمایشگاه است.

    همچنین تقدیر از غرفه های برتر، مستند سازی از فرایند برگزاری نمایشگاه،افکار سنجی از مخاطبین، توجه به مسئولیت اجتماعی و جا نمایی 9 صندوق نیکوکاری همسو با رسالت اجتماعی سازمان بورس، معرفی نقشه استراتژی بازار سرمایه و داشبورد مدیریتی مربوطه، رونمایی از سند راهبردی فرهنگ‌سازی و آموزش بازار سرمایه، تجلیل از پیشکسوتان بازار سرمایه، معرفی برترین نهادهای مالی، رونمایی از برند گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه، کارگاه‌های آموزش و فرهنگ ‌سازی، رونمایی از سایت عربی پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه، عرضه هدایای عمومی، معرفی سامانه جدید مرکز ارتباط بورس، عرضه رایگان فصل نامه‌ها و عرضه کتب انتشارات بورس از مهمترین برنامه های پیش بینی شده در نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه است.

    یادآور می شود نمایشگاه نهم بورس، بانک و بیمه (ایران فاینکس 2016)، روزهای بیستم تا بیست و سوم تیر در ضلع غربی نمایشگاه بین المللی تهران از ساعت 10 تا 18 برگزار می شود. در افتتاحیه این نمایشگاه دکتر محمد فطانت رییس سازمان بورس و اوراق بهادار سخنرانی خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو