عصر بازار

مطالبات ذرت‌کاران پرداخت شد

عصر اعتبار- معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان ۱۵ هزارتن مرغ دولتی در کشور توزیع شد، از پرداخت مطالبات ذرت‌کاران به طور کامل خبر داد.

مطالبات ذرت‌کاران پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام وظیفه دارد در ماه مبارک رمضان برخی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را تامین کند، اظهارداشت: ما در قالب طرح ضیافت این کار را انجام می‌دهیم، همچنین شرکت پشتیبانی امور دام یک وظیفه تنظیم بازاری دارد که این مساله  تکلیف می‌کند، شرکت مذکور در تمام طول سال هر وقت که قیمت‌ها غیرمنطقی شد، به بازار ورود کند.

    وی اضافه کرد: اگرچه ماه مبارک رمضان به پایان رسیده است اما عرضه مرغ منجمد توسط شرکت پشتیبانی امور دام به بازار به شکل محدود ادامه دارد.

    والوزی در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر روزانه چه میزان مرغ دولتی به بازار عرضه می‌شود، افزود: به هر میزان که بازار نیاز و کشش داشته باشد، ما مرغ عرضه خواهیم کرد.

    معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام کشور، میزان عرضه مرغ دولتی در ماه مبارک رمضان را مورد اشاره قرار داد و گفت: ما در ماه مبارک رمضان حدود 15 هزارتن مرغ را به بازار عرضه کردیم.

    والوزی درباره مباحث مطرح شده مبنی بر عرضه مرغ منجمد به شکل قطعه بندی شده به بازار مصرف نیز اظهارداشت: بحث تنوع در عرضه مرغ منجمد در دستور کار شرکت پشتیبانی امور دام کشور قرار دارد که در اجرای این طرح مرغ به صورت قطعه بندی شده در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

    وی اضافه کرد: در این راستا مذاکراتی نیز با تولیدکنندگان انجام شده است و امیدوار هستیم اجرای طرح مذکور در سال‌جاری آغاز شود.

    معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام کشور درباره مطالبات ذرت کاران نیز اظهارداشت: مطالبات ذرت کاران به طور کامل پرداخت شده و در حال حاضر ما هیچ کس از ما طلبی ندارد. 

    والوزی همچنین عرضه گسترده جو در بورس کالا را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: در حال حاضر جو به شکل گسترده و وسیع در بورس کالا عرضه می‌شود و کسانی که نیازمند این محصول هستند می‌توانند با مراجعه به آنجا نیاز خود را تامین کنند ضمن اینکه در حال حاضر میانگین قیمت این محصول 700 تومان است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی