عصر بازار

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید‌ خبر داد

پرداخت وام خرید خودروی کار برای کمک به اشتغالزایی

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید درباره نحوه اعطای وام خودرو گفت:پرداخت تسهیلات به جای فرد در قالب خرید و تحویل خودرو است. با چندین نهاد هماهنگی لازم را انجام دادیم. یکی از برنامه های صندوق حمایت از تسهیلات برای خودروهای کار است.

پرداخت وام خرید خودروی کار برای کمک به اشتغالزایی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، درباره اعطای وام خودرو گفت:قراردادهایی را با  تاکسی‌رانی‌ها منعقد کردیم، تمام خودرو‌های مشمول خودروی کار است. یعنی یا یخچال دار یا کولر دار است.

    وی بیان کرد: در حال حاضر برای 1000 دستگاه به منظور رفت‌وآمد راه‌های روستایی قرارداد منعقد کرده‌ایم. این ماشین‌ها دو منظوره است که هم بار و هم ماشین جابه‌جا کند.برای شبکه برند‌ها که شبکه لجستیک را سامان‌دهی‌ می کنیم، حدود250 دستگاه در نظر گرفته‌ایم. در شهرستان اراک، کرج حدود 200تا300 دستگاه در حوزه تاکسیرانی در نظر گرفته ایم.

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه حمایت ما به جای وام فردی، در قالب خرید و تحویل خودرو است که بر اساس توافق با خودروساز و سازمان تاکسیرانی مربوطه صورت می‌گیرد گفت:با چند برند معتبر توافق کرده‌ایم که شبکه لجستیک را ساماندهی و محصولاتشان را به مقصد ارسال کنیم. در واقع به جای دادن وام، افراد را وارد چرخه تولید تا توزیع کالا کردیم که کاملا هدفمند بوده است.

    نورالله زاده گفت: طی تفاهمی که با اتحادیه آژانس‌های سراسر کشور و بنیاد شهید داشتیم موفق شدیم شبکه‌ای در حوزه آژانس‌های تلفن سراسر کشور ایجاد کنیم و شرایط رفت و آمد افراد به هر نقطه را تنها با یک تماس تلفنی تسهیل کردیم.

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به پرداخت تسهیلات برای خودروهای وانت و کامیونت‌ به میزان300 میلیون ریال برای گاز رسانی به روستاهای دور افتاده گفت: نحوه بازپرداخت این تسهیلات 5ساله و با دوره تنفس 3ماهه به متقاضیان پرداخت شده است.سقف تسهیلات قرض الحسنه پرداختی برای خودروهای وانت  300 میلیون ریال و برای کامیونت ها یک میلیارد ریال است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو