عصر بازار

معاون نیروی انسانی ناجا:

مهلت دریافت سبد کالا تمدید شد

عصر اعتبار- معاون نیروی انسانی ناجا با اشاره به اینکه به مناسبت ماه مبارک رمضان، مبلغ یک میلیون ریال به "حکمت کارت" کارکنان ناجا واریز شد، گفت: مهلت دریافت سبد کالا ، از پایان خرداد تا سه ماه بعد تمدید شد.

مهلت دریافت سبد کالا تمدید شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبری پلیس، سردار " زارعی" از تمهیدات معاونت نیروی انسانی هم زمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

    وی اظهار کرد: بر مبنای تدابیر سردار فرمانده محترم ناجا و در راستای رسیدگی و بهبود وضعیت معیشتی کارکنان در ماه مبارک رمضان یک مرحله سبد کالا به کارکنان ناجا اعطا گردید.

    معاون نیروی انسانی ناجا بیان کرد: مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده در ایام مبارک رمضان امسال به صورت ابتکاری و خلاف رویه قبلی " حکمت کارت اتکا " کارکنان تا سقف یک میلیون ریال شارژ شود. سردار زارعی اضافه کرد : کلیه کارکنان ناجا، بازنشستگان، و جانبازان ناجا در لیست استفاده از این خدمات قرار دارند.

    وی یاد آور شد : همین مبلغ به کارکنان قراردادی، خرید خدمت، خانواده معظم شهداء و سربازان متأهل نیز در قالب کارت اتکا پارسیان ارائه شد.

    معاون نیروی انسانی ناجا خاطر نشان کرد: کارکنان می توانند با مراجعه به شعب فروشگاه های زنجیره ای "اتکا" بر اساس نیاز و بر مبنای تخفیف لحاظ شده، تا سقف یک میلیون و صد و پنجاه هزار ریال و به صورت انتخابی اقلام مورد نیاز را خریداری نمایند.

    گفتنی است، کارکنان قراردادی و سربازان متأهل نیز می توانند با مراجعه به اداری و پشتیبانی رده مربوطه کارت اتکا خود را به مبلغ یک میلیون ریال دریافت نمایند.

    تاریخ شروع دریافت سبد کالا از 30/03/95 در کلیه شعب فروشگاه های زنجیره ای اتکا به مدت 3 ماه می باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی