عصر بازار

قیمت طلا به ۱۳۶۲ دلار رسید

عصر اعتبار- قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۳ درصد کاهش به رقم ۱۳۶۲ دلار و ۳۵ سنت رسید.

قیمت طلا به ۱۳۶۲ دلار رسید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، در حالی که ارزش دلار افزایش یافته و بازارهای سهام پس از انتشار گزارش بازار کار آمریکا در هفته گذشته شاهد رشد بوده اند، قیمت طلا امروز کاهش یافت.
    در حالی که انتشار گزارشی مثبت از وضعیت بازار کار آمریکا در روز جمعه، نگرانی ها از سلامت بزرگترین اقتصاد جهان را کاهش داده، ارزش سهام در بازارهای آسیایی امروز افزایش داشت. این در حالی است که تبعات ناشی از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، رخ سوددهی اوراق خزانه کشورهای مختلف را در نزدیکی پایین ترین رقم ها حفظ کرده است.
    شاخص دلار آمریکا امروز با 0.4 درصد افزایش به 96.670 رسید و در نزدیکی بالاترین رقم 11 روز اخیر (96.697) که روز جمعه به ثبت رسیده بود باقی ماند.
    بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.3 درصد کاهش به رقم 1362 دلار و 35 سنت رسید.
    قیمت فلز زرد که در آستانه انتشار گزارش بهتر از حد انتظار از بازار کار آمریکا به رقم پایین 1335 دلار و 68 سنت رسیده بود، در معاملات اولیه امروز افزای یافت و به نزدیکی بالاترین رقم بیش از 2 سال گذشته (1374 دلار و 91 سنت) که روز 6 جولای به ثبت رسیده بود رسید.
    قیمت طلای آمریکا نیز که اوایل امروز تا رقم 1376 دلار و 50 سنت بالا رفته بود، با 0.4 درصد افزایش به 1363 دلار و 90 سنت رسید.
    تعداد فرصت های شغلی ایجاد شده در اقتصاد آمریکا در ماه ژوئن افزایش یافت که ناشی از افزایش استخدام ها در بخش تولید بود. امابا توجه به رشد اندک دستمزدها می توان انتظار داشت که فدرال رزرو همچنان رویکردی محتاطانه در قبال افزایش نرخ بهره اتخاذ نماید.
    حجم دارایی های اس پی دی آر گلد تراست، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در بازار طلا روز جمعه با 0.30 درصد افزایش به 981.26 تن رسید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی