عصر بازار

نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (۳۱)

حضور مؤثر بانک سرمایه در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

عصر اعتبار- مراسم افتتاح نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس کل بیمه مرکزی و رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تهران و مدیران ارشد بانک ها و بیمه ها در سالن خلیج فارس واقع در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

حضور مؤثر بانک سرمایه در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این بانک به همراه پنج شرکت زیر مجموعه خود (سرمایه گذاری سایه گستر سرمایه، صرافی سرمایه، تجارت الکترونیک سرمایه، توسعه ساختمان سرمایه و توسعه تجارت سرمایه پایدار قشم) به عنوان اسپانسر در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه حضوری مؤثر دارد و به معرفی آخرین دستاوردهای خود در حوزه بانکداری الکترونیک و به ویژه تک کارت خواهد پرداخت. همچنین کارشناسان مربوطه در حوزه های مختلف اعم از سهام، بانکداری الکترونیک، صرافی و سایر حوزه های پولی و بانکی به پرسش های بازدیدکنندگان پاسخ داده و باجه مجازی بانک سرمایه نیز در محل غرفه این بانک آماده افتتاح حساب و صدور تک کارت برای بازدیدکنندگان می باشد.

    گفتنی است در اولین روز از این نمایشگاه، غرفه بانک سرمایه با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان مواجه شد و دکتر فرحی، مدیر عامل پست بانک و جمعی از مدیران ارشد بانک سرمایه نیز از غرفه این بانک بازدید کردند.

    لازم به ذکر است، در این نمایشگاه که از تاریخ 20 الی 23 تیر ماه به مدت 4 روز از ساعت 10 صبح الی 18 بعدازظهر برگزار خواهد شد، بانک سرمایه در سالن 41، غرفه 609 حضور دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی