عصر بازار

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری:

به مسائل رفاهی بازنشستگان بیش از گذشته توجه شود

عصر اعتبار- رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تأمین اجتماعی سازمانی خلاق و اثرگذار درتوسعه کشور است و اگر تأمین اجتماعی مورد کم لطفی قرار گیرد، توسعه اقتصادی مختل می‌شود.

به مسائل رفاهی بازنشستگان بیش از گذشته توجه شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، حسن صادقی در همایش بررسی کارنامه سازمان تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید، تأمین اجتماعی از نگاهی دیگر، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید علیرغم همه مشکلات نگاه حمایت از سازمان تأمین اجتماعی در دولت وجود دارد.

    وی با بیان اینکه دکتر نوربخش از درون سازمان تأمین اجتماعی و از بهترین و پاک ترین مدیران عامل این سازمان است، گفت: بازگشت تأمین اجتماعی به جایگاه خود از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این سال‌ها است.

    صادقی گفت: امروز جامعه کارگری انتظار دارد که در سازمان تأمین اجتماعی عوامل توقف و مزاحم در مسیر رشد و توسعه این سازمان کنار گذاشته شوند.

    وی ادامه داد: در شستا پتانسیل مدیریتی بسیار خوبی وجود دارد و امیدواریم با ثبات مدیریتی شاهد رشد و تعالی این مجموعه باشیم.

    صادقی با اشاره به بررسی لایحه اصلاحیه بودجه سال جاری کشور در مجلس شورای اسلامی، گفت: نظرات کارشناسی سازمان تأمین اجتماعی در این قانون باید مورد توجه قرار گیرد.

    وی با تأکید بر اینکه افزایش حقوق بازنشستگان که در سالهای اخیر فراتر از نرخ تورم انجام می‌شود قابل تقدیر است، گفت: جا دارد که به مسائل رفاهی بازنشستگان نیز بیش از گذشته توجه شود.

    به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، صادقی ادامه داد: در حال حاضر شاهد ارتقاء خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی هستیم و امیدواریم با پیشگیری از تحمیل بیشتر هزینه‌های طرح تحول سلامت به سازمان تأمین اجتماعی شرایط برای توسعه درمان مستقیم این سازمان بیش از گذشته فراهم شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی