عصر بازار

مدیر عامل در جمع همکاران کرمانشاهی:

بانک ملی ایران از لحاظ پایبندی به قانون یکی از شاخص‌ترین‌ها می‌باشد

عصر اعتبار- حسین‌زاده مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره بانک، به اتفاق هیأت همراه دکتر روحانی ریاست محترم جمهور به استان کرمانشاه سفر کرده و در بخشی از سفر خود، در جمع همکاران کرمانشاهی حضور یافت و ضمن دیدار با آنان در نشست روسای حوزه‌ها، روسای شعب و مسئولان دوایر شرکت کرد . وی در ابتدا با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان زرخیز کرمانشاه، این سفر را برای رشد و شکوفایی استان ، فرصتی مغتنم شمرده و ابراز امیدواری کرد که مردم خونگرم استان از برکات تصمیم‌گیری‌های این سفر مهم بهره‌مند شوند.

بانک ملی ایران از لحاظ پایبندی به قانون یکی از شاخص‌ترین‌ها می‌باشد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی ضمن ابراز خوشحالی از حضور خود در سرزمین جوانمردان و در جمع صمیمی همکاران استان کرمانشاه، این استان و مردمان آن را مدافعان و پاسداران مرز‌های کشور بزرگ ایران دانسته و رشادت‌های آنان در طول دوران دفاع مقدس و یاد شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی را گرامی داشت.
    مدیرعامل بانک یکی از دغدغه‌های اصلی کشور را رونق کسب و کار و اشتغال توصیف کرده و با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی دولت در راستای اقتصاد مقاومتی، حمایت از صنایع کوچک و متوسط بوده، بر اشتغالزائی و شکوفایی اقتصادی و مراودات تجاری با دیگر کشورها و صادرات به آنها خصوصاً با همسایگان تأکید کرد.
    رئیس شورای هماهنگی مدیران عامل بانک‌های دولتی با اشاره به موضوع حقوق های غیرمتعارف بیان داشت: بررسی‌های دستگاه‌های نظارتی حاکی از این است که عموماً بانک‌های دولتی، منضبط و قانونمند بوده‌اند و البته بانک ملی ایران از لحاظ پایبندی به قانون یکی از شاخص‌ترین‌ها می‌باشد.
    نگرانی همکاران مرتفع می‌شود
    وی افزود: از آنجائی که هرکدام از بانک‌ها به شیوه‌ها و سلایق گوناگون نسبت به اعطای تسهیلات رفاهی به همکاران خود اقدام می‌نموده‌اند مشکلاتی پیش آمد و لیکن دولت محترم درصدد است تا نسبت به ساماندهی و یکنواختی آن اقدام نماید. بر این اساس طی دستورالعملی از همه بانک‌ها خواسته شد تا اعطای تسهیلات رفاهی به همکاران را به طور موقت متوقف کنند تا راهکار و آئین‌نامه جدیدی برای همه بانک‌ها تنظیم و ابلاغ شود، به همین منظور برای دفاع از حق و حقوق همکاران گرانقدرمان جلسات متعدد و فشرده‌ای با مقامات محترم وزارت امور اقتصادی و دارائی، بانک مرکزی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی داشته‌ایم و بسیار امیدواریم که به زودی آئین‌نامه جدید ابلاغ شود تا نگرانی همکاران مرتفع شود.
    مدیر عامل با بیان اینکه در کنار حمایت از اشتغالزائی و تولید، معیشت، رفاه و درمان همکاران تلاشگرمان از دغدغه‌های اصلی مدیر عامل و هیأت مدیره بانک می‌باشد، افزود: شأن و منزلت کارمندان بانک ملی ایران بسیار بالا بوده و همواره با عزت در جامعه زندگی کرده‌اند و به جهت مردمی بودن و با مردم بودنشان و همچنین تکریم و خدمت صادقانه به آنها، همواره مورد احترام ایشان بوده و خواهند بود.
    مدیر عامل در ادامه اظهار داشت: بانک ملی ایران متعلق به تک‌تک مردم ایران است و لذا خدمت کردن در آن افتخاری بس بزرگ می‌باشد، به همین جهت ما کارکنان بانک ملی ایران هویت خود را مدیون این بانک بزرگ مردمی می‌دانیم و به آن می‌بالیم. مدیر عامل و هیأت مدیره نیز از دل این بانک بزرگ برخواسته‌اند و لذا خود را متعهد به خدمت به مردم و همکاران می‌دانند.
    حسین‌زاده در ادامه از همکاران درخواست کرد برای جذب منابع، حداکثر تلاش خود را بکارگیرند و در همین رابطه اظهار داشت: بانک ملی ایران به تلاش تک‌تک کارکنان نیاز دارد و لازم است رؤسای ادارات امور شعب با تشکیل تیم‌های بازاریابی و نیز کارگروه‌های وصول مطالبات نسبت به وصول مطالبات معوق اهتمام نمایند تا در این عرصه‌ها نیز بانک ملی ایران کارنامه درخشانی از خود به جا بگذارد.
    وی در پایان سخنان خود گفت: بانک برای تحول و نوآوری در ارائه خدمات و سرویس‌های بانکی بویژه بانکداری الکترونیک برنامه‌هایی اساسی و زیربنایی دارد که به مرور در آینده تکمیل و رونمایی شده و شاهد آنها خواهیم بود.
    در این سفر برات کریمی عضو هیأت مدیره ، اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه یک کشور ، عباس شفیعی مدیر امور اعتباری و کاووس ایرج پور رئیس اداره کل پیگیری و وصول مطالبات مدیر عامل بانک را همراهی می کردند .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو