عصر بازار

مجمع بورس تهران سود ۱۰ تومانی تقسیم کرد

عصر اعتبار- روز یکشنبه ۲۷ تیرماه ۹۵ ، مجمع عمومی عادی سالیانه بورس تهران با حضور ۷۶ درصد از سهامداران برگزار شد و تقسیم سود نقدی ۱۰ تومانی به ازای هر سهم در کنار پاداش ۲۱۰ میلیون تومانی هیات مدیره به تصویب این شرکت سهامی عام رسید.

مجمع بورس تهران سود ۱۰ تومانی تقسیم کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، روز یکشنبه 27 تیرماه 95 ، مجمع عمومی عادی سالیانه بورس تهران با حضور76 درصد از سهامداران برگزار شد. در ابتدای جلسه علی رضا عسکری مارانی به عنوان رئیس جلسه مجمع، رسمیت جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بورس اوراق بهادار تهران را با حضور بیش از 76 درصد از سهامداران اعلام کرد.

    در این جلسه پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره بورس تهران به مجمع از سوی حسن قالیباف اصل مدیرعامل بورس ، صورت‌های مالی منتهی به پایان اسفند ماه بررسی و تصویب شد. همچنین با موافقت سهامداران شرکت بورس،پرداخت 10 تومان سود نقدی به ازای هر سهم به تصویب رسید.

    به گزارش فارس، حق حضور اعضای هیات مدیره برای حضور در هر جلسه در ماه مبلغ 600 هزار تومان و پاداش کل اعضای هیات مدیره برای دوره مالی 94 مبلغ 210 میلیون تومان تعیین و با اکثریت آراء تصویب شد.

    همچنین در مجمع عمومی فوق العاده بورس تهران که پس از مجمع عادی سالیانه برگزار شد، افزایش سرمایه 3 . 36 درصدی این شرکت به تصویب نهایی سهامداران رسید. به این ترتیب سهامداران با تصویب سهامداران،سرمایه بورس تهران از 1100 میلیارد ریال به 1500 میلیارد ریال افزایش می یابد. این افزایش سرمایه از محل اقلام حقوق صاحبان سهام شامل سود انباشته و اندوخته احتیاطی طی یک یا چند مرحله در 2 سال صورت می پذیرد.

    به گزارش فارس در این مجمع اعضای جدید هیات مدیره بورس تهران پس از رای گیری تعیین شد که بر این اساس شرکت‌های سرمایه گذاری صبا تامین، گروه مالی ملت، گروه ارزش آفرینان پاسارگاد، کارگزاری بانک تجارت، گروه سرمایه گذاری تدبیر، کارگزاری توسعه فردا و سرمایه گذاری توسعه ملی اعضای هیات مدیره  بورس تهران را تشکیل دادند.

    یادآور می شود به ترتیب سرمایه گذاری غدیر، ابراهیم التجانی و گروه مدیریت سرمایه گذاری امید به عنوان اعضای علی البدل این هیات مدیره انتخاب شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی