عصر بازار

مدیرعامل بانک ملی:

جابجایی و ارتقاء افراد ، موجب پویایی سازمان است

عصر اعتبار- مدیران جدید بانک ملی ایران رسما معرفی شدند در پی صدور حکم انتصاب هفت نفر از مدیران ارشد بانک ملی ایران، در جلسه ای که به همین مناسبت با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره در اداره کل حوزه مدیریت برگزار شد حکم انتصاب آنان توسط حسین زاده مدیرعامل و کریمی و پناهی اعضای هیات مدیره اعطا شد.

جابجایی و ارتقاء افراد ، موجب پویایی سازمان است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، رئیس هیات مدیره بانک طی سخنانی اظهار داشت: در هر سازمانی جابجایی و ارتقای افراد ، موجب پویایی سازمان می شود و تجربه نشان داده است که سکون و بی حرکتی نتیجه خوبی در بر نخواهد داشت. در سیستم مدیریتی نیز جابجایی باعث می شود پویائی افراد بیشتر شود و به تبع آن افراد با انگیزه بیشتر و بالاتر به انجام وظایف خود بپردازند.
    مدیر عامل همچنین ضمن قدردانی از مدیران ارشد سازمان به جهت تلاش در مسئولیت های قبلی ، برای آنان در پست های جدید آرزوی توفیق کرد.
    وی در ادامه از تلاش های فاطمی اردکانی عضو کنونی هیات مدیره در سمت سابق معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و ایزدی معاون سابق منابع انسانی قدردانی و تشکر کرد.
    در ادامه این جلسه کریمی و پناهی اعضای هیات مدیره ، معاونین بانک و مدیران امور طی سخنان کوتاهی انتصاب های جدید را تبریک گفته و بر همکاری تنگاتنگ برای دست یابی به اهداف عالی بانک تاکید کردند.
    حسین بارانی سرپرست معاون منابع انسانی ، کاووس ایرج پور سرپرست معاون حقوقی و وصول مطالبات ، مسعود خاتونی سرپرست معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات ، حبیب اله رشید ارده سرپرست مدیرامور حوزه مدیریت و روابط عمومی ، اصلان کریمی سرپرست مدیر امور شعب منطقه دو کشور و محمدنور آزادی سرپرست مدیرامور شعب منطقه یک کشور احکام خود را از دست مدیر عامل و اعضای هیات مدیره دریافت کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی