عصر بازار

تاکید فاطمی اردکانی بر نقش بودجه‌ریزی عملیاتی در فضای رقابتی

عصر اعتبار- همایش دو روزه هم اندیشی رؤسای ادارات امورشعب منطقه دو کشور با حضور سید ولی اله فاطمی اردکانی عضو هیأت مدیره و جمعی از مدیران و مسئولان ارشد بانک در مشهد برگزار شد.

تاکید فاطمی اردکانی بر نقش بودجه‌ریزی عملیاتی در فضای رقابتی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، فاطمی اردکانی در این همایش با اشاره به اهمیت تحقق اهداف عالی بانک گفت: براساس برنامه استراتژیک و سند راهبردی سه ساله ، بانک ملی ایران باید اهداف تعیین شده وزارت امور اقتصادی و دارائی را درراستای اسناد بالادستی پیگیری نماید.
    وی افزود: موضوع مهم درفضای رقابتی ، مقایسه عملکرد بین بانک‌ها درموضوع بودجه ریزی عملیاتی است که در آن شاخص های سرانه از اهمیت بالایی برخورداراند. با عنایت به اینکه کشور به سمت عضویت در سازمان تجارت جهانی (WTO) حرکت می‌کند لذا بهره وری و توان رقابت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بر این اساس حرکت درجهت بهبود شاخص سرانه ضروری است.
    به گفته عضو هیأت مدیره، ادارات امورشعب باید برنامه ریزی مدونی درجهت رسیدن به اهداف تعیین شده بانک در سال جاری داشته باشند و نیازها ، الزامات ، اختیارات و منابع مورد نیاز را تعیین کنند و همچنین باید به دنبال مشتری محوری و تأمین نیازهای مشتریان پایدار باشند.
    در ادامه این همایش اصلان کریمی مدیر امورشعب منطقه دو کشور هدف از تشکیل جلسه را چگونگی تحقق اهداف بانک در سال جاری با رویکرد حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اعلام کرد.
    وی جذب منابع ارزان قیمت، کاهش مطالبات غیرجاری ، افزایش تسهیلات‌دهی، افزایش صدور کارت‌های اعتباری، صدور ضمانتنامه، جذب منابع ارزی و مشتری مداری را از اولویت‌های همکاران طی امسال اعلام کرد.
    حسین بارانی معاون منابع انسانی بانک نیز تحقق اهداف را مرهون نیروهای توانمند و کارآمد دانست و بر رشد و ارتقای دانش همکاران تأکید کرد.
    در این همایش شفیعی مدیر امور اعتباری، مسئولان ادارات امور شعب منطقه دو کشور و تنی چند از مسئولان ادارات ستادی بانک نیز حضور داشتند.
    این همایش دو روزه فردا نیز به کار خود در مشهد ادامه خواهد داد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو